2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
За първи път фирма наема цяла палата за своето участие в Международната селскостопанска изложба. Компанията „Агритрак”, която търгува с машини и инвентар за земеделието, е със седалище в Стара Загора. Тя е част от холдинга „Булагро груп”, чийто директор Христофор Бунарджиев бе избран за Агробизнесмен на България за 2008 г. в ежегодната класация на вестник „Български фермер”.
Интересът към АГРА 2009 личи и от факта, че чуждестранните изложители ангажират по-големи площи в сравнение с миналата година. Те са с 26% повече при почти равен брой на фирмите. Същата тенденция се забелязва и при българските участници в изложбата, като техните експозиции се разширяват с 5%. По размер на наетите площи водещи сред чуждите изложители са Гърция, Турция, Унгария, Германия, Украйна, Румъния.
Според експерти компаниите предпочитат по-големи щандове, въпреки по-високите разходи, защото те дават възможност за по-добро представяне и по този начин се увеличават шансовете да запазят пазарните си позиции по време на кризата. Изследване, направено от водещата в Европа агенция за пазарна информация „Тейлър Нелсън Софрес” сред 1000 компании, посочва изложенията като най-ефективно средство за продажби. Те стават ключов елемент за комуникация с клиентите, твърдят от агенцията.
Досега близо 800 компании от 37 държави се включиха в 18-ото издание на Международната селскостопанска изложба, което ще се проведе от 18 до 22 февруари в панаирния комплекс в Пловдив. Най-много са фирмите от Италия, Германия, Холандия, Турция, Гърция, Унгария, Франция, САЩ, Австрия и Полша.
Тази година участниците в АГРА за първи път ще могат да използват още една услуга, предлагана от Международен панаир Пловдив – реклама и презентация при преференциални условия по телевизия „Евроком България”, която е собственост на националния изложбен център.
Пъф Деди нае тузарска яхта за 300 000 ев...
Любимият на Петя Славова нае кораб за си...