2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Прием на документи за участие в тазгодишната кандидат-студентска кампания обяви Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг в София. Желаещите да изучават специалността „Маркетинг”, трябва да попълнят молба по образец и да представят в Информационния център диплома за завършено средно или висше образование, акт за раждане, лична карта и 2 броя снимки, съобщиха от висшето училище. Таксата за прием на документи и явяване на изпит е 20 лева, добавиха оттам.
Тази година Колежът по МТ&М – „Датски колеж ”, ще приеме 400 студенти. Изпитите са през септември под формата на тест – за проверка на общообразователната култура и на знанията по английски език, подчертаха от академичното ръководство. Задължително кандидат-студентите се явяват и на интервю, което е структуроопределящо за приема в Колежа.
Събеседването с изпитната комисия проверява личната мотивация и професионална пригодност на кандидатите за специалността „Маркетинг”, обясни доц. д-р Ана Хубанова, директор на Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг. Според нея по този начин системата за контрол на качеството на образованието се въвежда още на входа на висшето училище.
За формиране на бала се вземат оценката от общообразователния тест, оценката от дипломата за средно образование и събрания брой точки от интервюто. Изпитът по чужд език не е балообразуващ – чрез него се определя само нивото на приетите студенти и разпределението им по групи, казаха от Колежа.
Едно от големите предимства на висшето училище е, че предлага на студентите си безплатно обучение по информационни технологии – изучаване на най-актуалните офис продукти на Мicrosoft на английски език и получаване на лиценз за професионална правоспособност. Паралелно с това те могат да участват и в Програмата „Еразъм” за студентска мобилност, която им дава възможност да се обучават за различен период от време в елитни европейски бизнес колежи и университети на Белгия, Дания, Испания, Кипър, Полша, Франция и др.
Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг в София има институционална и програмна акредитация с капацитет, определен от НАОА, да обучава 400 студенти. Изучаването на специалността „Маркетинг” в редовна и задочна форма е 3 години, като завършилите получават диплома за висше образование с квалификация „Професионален бакалавър”. С нея те могат да работят като маркетолози в производството, търговията и услугите, да се реализират на наши и чужди потребителски и инвестиционни пазари, да развиват собствен бизнес или да менажират частни и държавни фирми.
Путин печели президентските избори на пъ...
Ако бях кандидат за кмет на София!!