Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.02.2009 12:57 -
Търговците на дребно са с 50 % спад в оборотите
Само за декември 2008 г. оборотите на търговците на дребно са спаднали с 40 – 50 на сто, каза председателят на учредената преди две седмици Българска ритейл асоциация (БРА) Иво Баев.
Според Баев у нас икономическата ситуация е доста усложнена. Има криза в моловете, заради спада на оборотите на наемодателите там. Наемодатели от мола във Варна са се обърнали към БРА, защото не могат да се справят с проблемите си. По думите на Баев те са недоволни от липсата на потребление. По-голямата част от печалбата на търговеца отива само за наем на помещението, каза още той. Това се случва, защото на практика договорите за наем са неизпълними и трябва да бъдат променени. Това ще бъде една от основните цели на новосъздадената Асоциация. При промяна на договорите, наемът трябва на практика да определя процент от оборота.
България трябва също да бъде въведен стандарт, по който да бъдат определeни сезонните намаления. По думите на Баев, не може в ЕС намаленията да бъдат от 50 до 70%, а у нас 30 – 40%. Освен това търговецът трябва да се принуди да прави сезонни разпродажби само в сезона, регламентиран в Закона за защита на потребителя. Ако търговеца прави намаления извън сезона, той трябва да бъде санкциониран.
Сред основните цели на БРА е защитата на интересите на търговците на дребно от цялата страна. Поводът за създаването й е усложнената икономическа обстановка и повдигането на неотложни въпроси, засягащи дейността на търговците на дребно. Един от умните ходове в условия на световна криза е да се намалят нивата на наемите за търговски площи. Асоциацията планира и да положи усилия в посока подобряването на качеството в търговията чрез налагане на европейски практики в тази област. Важна стъпка е създаването на единен кодекс, чиято цел ще бъде защитата на потребителя, като му се даде възможонст за достъп до още по-качествени стоки и услуги на изгодна цена. Затова БРА планира да работи съвместно с органите на държавната власт и местно управление. Сега в БРА членуват 48 фирми, между които Fan Point, Genesis, Jeff, Nike, Opticlasa, Sportmania, Catwalk, Morgan/Ysatis, Ninka, Andrews Fashion, Triumph, Opticlasa, както и заведенията за хранене Fancy, Jimmy*s/Panini, Happy. /БЛИЦ
Според Баев у нас икономическата ситуация е доста усложнена. Има криза в моловете, заради спада на оборотите на наемодателите там. Наемодатели от мола във Варна са се обърнали към БРА, защото не могат да се справят с проблемите си. По думите на Баев те са недоволни от липсата на потребление. По-голямата част от печалбата на търговеца отива само за наем на помещението, каза още той. Това се случва, защото на практика договорите за наем са неизпълними и трябва да бъдат променени. Това ще бъде една от основните цели на новосъздадената Асоциация. При промяна на договорите, наемът трябва на практика да определя процент от оборота.
България трябва също да бъде въведен стандарт, по който да бъдат определeни сезонните намаления. По думите на Баев, не може в ЕС намаленията да бъдат от 50 до 70%, а у нас 30 – 40%. Освен това търговецът трябва да се принуди да прави сезонни разпродажби само в сезона, регламентиран в Закона за защита на потребителя. Ако търговеца прави намаления извън сезона, той трябва да бъде санкциониран.
Сред основните цели на БРА е защитата на интересите на търговците на дребно от цялата страна. Поводът за създаването й е усложнената икономическа обстановка и повдигането на неотложни въпроси, засягащи дейността на търговците на дребно. Един от умните ходове в условия на световна криза е да се намалят нивата на наемите за търговски площи. Асоциацията планира и да положи усилия в посока подобряването на качеството в търговията чрез налагане на европейски практики в тази област. Важна стъпка е създаването на единен кодекс, чиято цел ще бъде защитата на потребителя, като му се даде възможонст за достъп до още по-качествени стоки и услуги на изгодна цена. Затова БРА планира да работи съвместно с органите на държавната власт и местно управление. Сега в БРА членуват 48 фирми, между които Fan Point, Genesis, Jeff, Nike, Opticlasa, Sportmania, Catwalk, Morgan/Ysatis, Ninka, Andrews Fashion, Triumph, Opticlasa, както и заведенията за хранене Fancy, Jimmy*s/Panini, Happy. /БЛИЦ
Намаляване на оборотите
Проблем с оборотите на празен ход.
Брокери: Положителни нагласи, при намаля...
Проблем с оборотите на празен ход.
Брокери: Положителни нагласи, при намаля...
Следващ постинг
Предишен постинг