Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
09.02.2009 16:35 -
Пловдивските цигари „The King” и „Merilyn” - с нова промоция
Пловдивската Цигарена фабрика направи рекламна кампания за лансирането на двете си марки цигари „The King” и „Merilyn”. Първоначално цяла България бе залята от рекламни билбордове на новите марки. Според специалисти в рекламния бранш - това е най-всеобхватната и засилена външна кампания в страната за лансирането на нови продукти. Тя започна в края на минлата година и ще продължи до края на февруари.
Компанията производител реши да подкрепи акцията чрез серия други промоции, които да запознаят още по-добре потребителите с двете марки. Интригуващата промо кампания, в която млади момичета и момчета раздават безплатни мостри тече и днес. Промоутърите привличат вниманието на околните най-вече с атрактивния си външен вид – мъжете са снабдени с тежък царски плащ, корона и жезъл, а дамите са облечени със сексапилни бели роклички и руси перуки. Дегизировката е вдъхновена от самите марки „The King” и „Merilyn”. От фирмата-организатор на акцията заявиха, че желаещите да пробват двата продукта са много, но стриктно се следи за възрастовите и други ограничения, наложени от закона. Всички момичета и момчета са били подложени на специално обучение, което да им помогне с техните роли. Въпреки студа и лошите метеорологични условия навън, интересът към промоцията е завидно висок.
Представител на Цигарена фабрика Пловдив обясни: „Нямаме намерение да подтикваме хората към употреба на тютюневи изделия, напротив, нашата идея е просто да доближим марката до хора, които са тъй или иначе пушачи. Именно те могат най-добре да оценят достойнствата на нашия продукт и, надяваме се, да го предпочетат и за в бъдеще”.
Според запознати, рекламната активност на „The King” и „Merilyn” ще продължи с още повече приятни изненади и подаръци не само за потребителите, но и за местата, в които се продават двете марки.
Компанията производител реши да подкрепи акцията чрез серия други промоции, които да запознаят още по-добре потребителите с двете марки. Интригуващата промо кампания, в която млади момичета и момчета раздават безплатни мостри тече и днес. Промоутърите привличат вниманието на околните най-вече с атрактивния си външен вид – мъжете са снабдени с тежък царски плащ, корона и жезъл, а дамите са облечени със сексапилни бели роклички и руси перуки. Дегизировката е вдъхновена от самите марки „The King” и „Merilyn”. От фирмата-организатор на акцията заявиха, че желаещите да пробват двата продукта са много, но стриктно се следи за възрастовите и други ограничения, наложени от закона. Всички момичета и момчета са били подложени на специално обучение, което да им помогне с техните роли. Въпреки студа и лошите метеорологични условия навън, интересът към промоцията е завидно висок.
Представител на Цигарена фабрика Пловдив обясни: „Нямаме намерение да подтикваме хората към употреба на тютюневи изделия, напротив, нашата идея е просто да доближим марката до хора, които са тъй или иначе пушачи. Именно те могат най-добре да оценят достойнствата на нашия продукт и, надяваме се, да го предпочетат и за в бъдеще”.
Според запознати, рекламната активност на „The King” и „Merilyn” ще продължи с още повече приятни изненади и подаръци не само за потребителите, но и за местата, в които се продават двете марки.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари