2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Каруците без регистрация и светлоотразители, които затрудняват движението на територията на Пловдив, ще бъдат вдигани с паяци или с камиони на "Чистота". Това заяви вчера пред "Новинар" зам.-кметът по обществен ред и сигурност в града под тепетата Руси Панчев. След като каруците бъдат вдигнати, те ще бъдат транспортирани до един от двата нови наказателни паркинга в града.
Очаква се единият от паркингите да започне да функционира до началото на март, а вторият още този месец, заяви зам.-кметът по общинската собственост Петко Атанасов. Той поясни, че наказателните паркинги ще са на общинска земя и няма да са само за каруци, но и за репатрирани автомобили. Единият паркинг ще се намира в район Тракия, а другият до офиса на фирма "Чистота" и ще се охраняват от пловдивската Общинска охрана.
За да се реши проблемът с многото каруци в Пловдив, които затрудняват движението по улиците, местните общинари обсъждат и идеята да забранят движението им в централната градска част и по маршрутите на градския транспорт.
Абсурдно е каруците да се вдигат с паяк, бяха категорични от "Паркинги и гаражи" в столицата. Ако общината иска някой да вдига каруците, с това трябва да се занимава отделна служба. За нуждите на столицата са необходими поне още осем нови паяка, тъй като осем от наличните 14 са на по 15 до 20 години, а и няма достатъчно капацитет да се поемат нуждите на районите извън центъра, заявиха от общинското дружество.
Освен това е нужен още един наказателен паркинг в източната част на града, около жк "Слатина".
Максималният брой паяци, дебнещи из центъра на столицата, е 10-12, включително и няколко, пригодени да вдигат бусове и джипове до 3 тона при близо милион и половина автомобили.