Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
19.02.2009 19:57 -
Бонуси от нискотарифните авиокомпании за привличане на клиенти
"Райънеър" (Ryanair) - най-големият нискоразходен авиопревозвач в Европа, обяви, че от четвъртък разрешава на пътниците на 20 свои самолета да водят разговори по мобилния си телефон по време на полет. В следващите 18 месеца услугата ще е достъпна на всичките й 170 самолета, съобщава Ройтерс.
Таксуването ще е като за международен разговор, а тарифите ще зависят от роуминга на съответния оператор.
В подготовката на очакваното масово ползване на телефонни мобилни разговори по време на полет през 2008г. Европейската комисия подготви планове за въвеждане на хармонизирани тарифи на територията на ЕС. Според Брюксел би трябвало този вид комуникация да е по-евтин от сегашните разговори по сателитен телефон, предлагани от някои компании.
"Ер Франс" вече изпробва свободни мобилни разговори по време на полет, а норвежката нискоразходна авиокомпания "Еър Шатъл" обяви, че ще добави и безжичен интернет на борда.
Нискобюджетната авиокомпания Wizz Air иска да удвои броя на самолетите си през следващите две години, съобщи Ройтерс, цитирайки директорите на компанията.
Въпреки трудните години за сектора Wizz Air се надява да има 42 самолета Airbus A320 до 2011 г. През тази година компанията се надява да превози 8 млн. пътници от 5.8 млн. минаата година.
Изпълнителният директор Йозеф Варади очаква консолидация на евтините превозвачи през следващите години. "В момента има 50 компании. Мисля, че след 10 години ще има само пет", каза той.
Според Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) отчита спад на превозите с евтини компании с 5.3 на сто за миналата година. В момента тези авиокомпании превозват 90 на сто от пътниците.
Wizz Air е частна компания и не разкрива финансовите си резултати, макар според Варади вече трета поредна година да има нетна печалба.
Основните конкуренти на дружеството по маршрутите в Централна и Източна Европа са SkyEurope, EasyJet и Ryanair. /Дневник
Таксуването ще е като за международен разговор, а тарифите ще зависят от роуминга на съответния оператор.
В подготовката на очакваното масово ползване на телефонни мобилни разговори по време на полет през 2008г. Европейската комисия подготви планове за въвеждане на хармонизирани тарифи на територията на ЕС. Според Брюксел би трябвало този вид комуникация да е по-евтин от сегашните разговори по сателитен телефон, предлагани от някои компании.
"Ер Франс" вече изпробва свободни мобилни разговори по време на полет, а норвежката нискоразходна авиокомпания "Еър Шатъл" обяви, че ще добави и безжичен интернет на борда.
Нискобюджетната авиокомпания Wizz Air иска да удвои броя на самолетите си през следващите две години, съобщи Ройтерс, цитирайки директорите на компанията.
Въпреки трудните години за сектора Wizz Air се надява да има 42 самолета Airbus A320 до 2011 г. През тази година компанията се надява да превози 8 млн. пътници от 5.8 млн. минаата година.
Изпълнителният директор Йозеф Варади очаква консолидация на евтините превозвачи през следващите години. "В момента има 50 компании. Мисля, че след 10 години ще има само пет", каза той.
Според Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA) отчита спад на превозите с евтини компании с 5.3 на сто за миналата година. В момента тези авиокомпании превозват 90 на сто от пътниците.
Wizz Air е частна компания и не разкрива финансовите си резултати, макар според Варади вече трета поредна година да има нетна печалба.
Основните конкуренти на дружеството по маршрутите в Централна и Източна Европа са SkyEurope, EasyJet и Ryanair. /Дневник
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари