Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
25.02.2009 18:58 -
Три фирми искат да електрифицират жп линията Свиленград - турска граница
Гръцката "Терна", чешката ОХЛ ЖС и сдружение между италианската СМС и българските "Трейс" и "СК 13" са подали оферти в търга за реконструкция и електрификация на жп линията Свиленград - турска граница, съобщиха от Министерството на транспорта. Оценката на техническата част на предложенията трябва да приключи до 22 май и едва след това ще бъдат отворени ценовите оферти, пише в съобщението.
В момента гръцката компания "Терна" работи по участъка Крумово - Първомай, чието строителство закъснява. Отсечката от Първомай до Димитровград пък се изпълнява от италианската "Асталди". Българските "Трейс" и "СК 13" спечелиха участък от строителството на софийското метро. Чехите пък участваха досега в няколко жп търга у нас, но не успяха да спечелят нито един. Бъдещият победител ще трябва да проектира и изгради ново трасе на жп линията Свиленград - турска граница.
По него влаковете ще могат да се движат със скорост до 160-200 км/ч. Освен това поръчката за процедурата включва електрификация и обвръзка със системите на железопътната мрежа на Турция. Изграждането на жп линията се финансира от оперативна програма "Транспорт" и е с индикативен бюджет от 35 млн. евро. Освен това Европейският фонд за регионално развитие предвижда да отпусне 28 млн. евро безвъзмездна финансова помощ.
В момента гръцката компания "Терна" работи по участъка Крумово - Първомай, чието строителство закъснява. Отсечката от Първомай до Димитровград пък се изпълнява от италианската "Асталди". Българските "Трейс" и "СК 13" спечелиха участък от строителството на софийското метро. Чехите пък участваха досега в няколко жп търга у нас, но не успяха да спечелят нито един. Бъдещият победител ще трябва да проектира и изгради ново трасе на жп линията Свиленград - турска граница.
По него влаковете ще могат да се движат със скорост до 160-200 км/ч. Освен това поръчката за процедурата включва електрификация и обвръзка със системите на железопътната мрежа на Турция. Изграждането на жп линията се финансира от оперативна програма "Транспорт" и е с индикативен бюджет от 35 млн. евро. Освен това Европейският фонд за регионално развитие предвижда да отпусне 28 млн. евро безвъзмездна финансова помощ.
Три оферти за проект и строеж на жп учас...
Решение за Сирия?
Тунелът под Босфора и възможността да хв...
Решение за Сирия?
Тунелът под Босфора и възможността да хв...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари