2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
С 2 процента ще свали “Глобул“ месечната такса на абонатите си, които се откажат от хартиени фактури и предпочетат електронния им вариант от сайта на компанията, съобщиха от оператора в четвъртък. Това ще стане възможно от 4 март и клиентите на дружеството ще могат да ползват отстъпката за 6 или 12 месеца, в зависимост от това колко време им остава до изтичането на настоящия договор.
Въвеждането на зелената фактура е следваща стъпка от реализацията на екологичната стратегия на втория по големина на пазара й мобилен оператор. Така абонатите вместо да получават месечната си фактура на хартия и по пощата, могат да я разгледат в електронен вид на интернет портала на компанията MyGLOBUL (http://my.globul.bg/). По този начин ще се спестят големи количества хартия и други материали и ресурси, необходими за ежемесечното отпечатване на месечните сметки и на тяхната доставка до получателите им, посочиха от “Глобул“.
Те ще могат да изтеглят от портала на дружеството електронен аналог на оригиналната хартиена фактура, който може да бъде използван за всички необходими счетоводни операции. Е-фактура Оригинал е заверена с универсалния електронен подпис на “Глобул“, който гарантира автентичността на произхода й, както и нейното съдържание и непроменяемост.
Компанията работи и по проект за въвеждане на електронен договор за мобилни услуги, при който също няма да е необходимо печатането на хартия, а всички операции по съставяне, подписване и обработка на информацията ще се извършват по електронен път.
Над 900 кг клетъчни телефони, батерии и аксесоари са изхвърлили потребителите на мобилни услуги в България за четирите месеца от началото на програмата на оператора “Глобул“ и партньора му - веригата “Германос“, за събиране на този вид електронни отпадъци в специални контейнери в магазините на двете компании. Част от събраните количества бяха предадени в четвъртък от главния маркетинг директор на “Глобул“ Димитрис Люпис за рециклиране на организацията с лиценз за извършване на такава дейност - “Елтехресурс“.
В близките дни и седмици предстои още стари GSM-и, зарядни, слушалки и др. аксесоари ще бъдат предадени за преработка по безопасен за природата начин, допълни Анатоли Георгиев, главен търговски директор на “Германос“.
Програмата за рециклиране на мобилни телефони и аксесоари за тях „Направи стария си телефон полезен. Рециклирай!” е част от дългосрочната стратегия за опазване на околната среда GLOBUL Green, която операторът стартира през 2008 г. и в която ще вложи първоначално 400 000 лв.
„Щастливи сме, че българските потребители на мобилни устройства и технологии се отзоваха с готовност на нашия призив и бихме искали да благодарим на всички, които се включиха толкова активно в нашата програма. Тя продължава, но досегашните резултати показват, че по всяка вероятност, ще преизпълним целта от по 5 кг. електронни отпадъци на контейнер за година, която си поставихме при старта на програмата. Това доказва, че нашата стратегия е правилна и се посреща с одобрение от обществото.”, коментира Люпис.
Хиляди абонати на мобилния оператор останаха без връзка със света за повече от час. При ремонтни дейности инцидентно е било прекъснато преносно трасе - оптичен кабел, използван от GLOBUL, поради което между 15:00 и 16:30 часа на много места в страната бе затруднено използването на мобилните услуги, предоставяни от оператора. Това съобщиха от компанията. Екипът на компанията идентифицира и започна работа по отстраняването на повредата незабавно и към 16:30 часа, започна поетапно възстановяване на нормалната работа на мрежата. Ръководството на оператора се извини на клиентите си за причинените неудобства.
Месечната вноска е най-важна за ипотечни...
Слагат 3% таван на месечната лихва на за...