Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2009 19:58 - Мендерес Кунгюн: Доган пусна слух, че искам да го убия
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 938 Коментари: 0 Гласове:
0



Мендерес Кунгюн е лидер на нерегистрираното Национално турско обединение /НТО/, което има структури в 50 смесени етнически райони на страната. На изборите смята да подкрепи мажоритарни кандидати, издигнати от “демократични дясноцентристки партии.”

Текстилен инженер, в момента следва политически мениджмънт в Центъра по квалификация на Великотърновския университет. Управител на Българо-германско инженерингово дружество “Меркутекс”, което съществува от 1992 година. Определя се като представител на средната класа. Роден е през 1952 година, женен, има син и дъщеря, които са студенти.
“Не съм сепаратист, обичам България, нямам лична вражда с Доган, против ДПС съм, защото е създадено от службите и измами хиляди хора от турско-мюсюлманското малцинство в нашата страна!”, категорично заявява в интервю за "Шоу"  Кунгюн.
image
Мендерес Кунгюн
Снимка: Икономически портал на регион Стара Загора


- Господин Кунгюн, преди години на вас приписаха инициатива да се издигне паметник на Сюлейман паша на връх Шипка, което естествено разбуни духовете...

- Аз бях критик на тази идея! Местното турско-мюсюлманско население бе против изграждането на паметник на френския евреин генерал Соломон, отдал се на служба в Османската империя! Искаха да ме злепоставят и да ме представят като сепаратист, а Националното турско обединение да бъде оклеветено като антинационално!

- Нямате лична вражда с Ахмед Доган, казвате, а преди време се носеха упорити слухове, че замисляте убийството му?
- Ако трябва да съм директен – самият Доган си пусна тези слухове! Мои съратници от организацията са разпитвани за това – дали имам такива намерения... Аз с нищо не съм показал за подобни мои пъклени планове. Удвоиха охраната на Доган тогава. Не е нужно да опровергавам нещо, за което не съм давал повод да се мисли!

- Какво ви кара да твърдите, че Доган е излъгал хиляди мюсюлмани?
- Доган от село Дръндар е маша на Българската социалистическа партия и на бившите служби за сигурност.
Във връзка съм с Неджметин Хак и Емин Хамди, които са сред учредителите на ДПС. Емин Хамди, в чийто дом във Варна се създава ДПС навремето, много страда - наскоро сподели пред мен: “Чак сега осъзнах, че бях употребен!” След 20 години си признава, че е бил употребен от Доган!
В личен план той изживя голяма трагедия като предостави племенницата си в ръцете на Доган за негова съпруга - Айсехел Руфи. Той я даде - и съжалява за това!
Доган извърши чудовищна злоупотреба с човешкото достойнство, погаври се с тези хора... С този брак той извърши злоупотреба с ценностите на турския етнос! Това може да бъде извършено само от човек без морал! Айсехел вече се задоми за едно много хубаво момче, турчин от Варна, имат и дете и работи в Министерството на търговията.

- Какво целеше Ахмед Доган с този брак?
- Доган искаше да манипулира мюсюлманите и да си създаде фалшив имидж като лидер, да покаже - “Аз съм вашият водач, виждате ли как спазвам традициите, почитам обичаите, културата!”
Все едно аз да отида като мюсюлманин във Ватикана да правя католическа сватба!

- Защо, Доган не е ли мюсюлманин?
- Доган не е практикуващ мюсюлманин, не влиза в джамия, той е атеист-марксист!
Айсехел, племенницата на Хамди, беше употребена от Доган като всички негови “мъжки секретарки” и плеяда от функционери на ДПС! Ширин Карнобатлъ от Плевен пък беше набутана в леглото на Доган от функционери на ДПС от Плевен...

- Споменахте “мъжки секретарки”... Така Ахмед Доган нарече шефа на кабинета си след неговото самоубийство. Защо според вас?
- Това беше първосигнална реакция за самосъхранение на един уплашен човек... А Доган беше именно такъв в този момент! Ахмед Емин е бил мотивиран и подтикнат за самоубийството. Напрежението в организацията е ескалирало преди проверката на ДАНС. Очевидно, че причина за самоубийството е чудовищната финансова далавера на тази партия, която е минавала през това лице и съществуващата “черна каса”.
- Защо според вас Емин извърши този акт точно в “сараите” на Доган?
- Това беше една показност, демонстрация на противопоставяне на статуквото, което Емин не е могъл да преодолее и е осъзнал, че се превръща в изкупителна жертва. Без значение е кой е натиснал спусъка в тази ситуация! Това е реакция на психологическия тормоз, на който е бил подложен!

- Защо Гюнер Тахир с неговата организация не можа да съзаде алтернатива на ДПС?
- Тахир има качества - но трудно е да се противопоставиш на такава машина като ДПС, създадена от службите?! Намесата на ДС, създателите на ДПС попречиха на Гюнер Тахир!
А и той е бил част от тази организация, дясна ръка на Ахмед Доган - те са споделяли общи ценности, делили са общи финанси! Та нали Гюнер Тахир организира като зам.-областен управител на Разград и сватбата на Доган с Айсехел в Исперих! Ако един човек е част от една порочна практика, трудно би се превърнал в нещо съвсем друго! Това важи и за Мехмед Ходжа, Осман Октай и за всички подобни – те са били част от екипа на Доган!

- Какво е вашето отношение към партия “Атака”?
- “Атака” е спаринг партньор на ДПС. Взаимно си мотивират и мобилизират електоратите. Това са скачени съдове. Затова пледирам - ДПС да се закрие, а “Атака” да се саморазпусне. Политическият елит трябва да се разграничи от тях. Но за съжаление партията майка БСП ги фаворизира...

- Страхувате ли се за живота си? Пътувате из цялата страна и съвсем не може да се каже, че си държите езика зад зъбите...
- Допреди 6 месеца не се страхувах, но сега аз съм един уплашен човек!  Вече се страхувам. Многобройни са заплахите към мен, към съпругата ми, страхувам се да пътувам сам... Посегателството над живота на много хора от турско-мюсюлманската общност, които изразиха различно мнение от наложеното от върхушката на ДПС, ме плаши! Преди се уповавах на Прокуратурата, на съдебната система, надявах се, че могат да предотвратят фатални обстоятелства... Но случаите през последните 6 месеца ме убеждават, че те са безсилни да устоят на огромния натиск на олигархията! Обикновено убийства се правят преди избори!

- А обикновените мюсюлмани спокойни ли са преди изборите?
- Свободомислещите граждани от турско-мюсюлманското малцинство също се страхуват! Аз обикалям тези райони – Разград, Кърджали - посещавам моите симпатизанти! Те дори казват: “Призови ни да не гласуваме! Като отидем при урните, членът на секционната комисия от ДПС ще ни проследи за кого гласуваме! Да не идем – по-добре!”
Какво да им отговоря? Притесняват се, че ще последват страхотни преследвания, че ДПС-номенклатурата ще ги лиши от всичко по места, ще направи живота им невъзможен!
В етнически смесените райони цари предизборен страх, мога спокойно да го кажа!

Интервю на Валерия КАЛЧЕВА
Б.р. В. “ШОУ” не взима страна по спора. Готов е да даде думата на многоуважаемия г-н Доган.
http://www.blitz.bg/news/article/47120



Тагове:   Доган,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13034917
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930