2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Интересът към изложението се дължи на факта, че въпреки кризата, в него участват компании от държави, които са най-големите икономически фактори в света, както отбеляза при откриването министърът на икономиката Петър Димитров. 527 фирми от 22 страни се включиха в Пролетния панаир, който продължава до 17 май.
Техни пратеници, представители на бизнеса и медиите, депутати, общински съветници и творци от Пловдив и региона се събраха на традиционната Вечер на изложителя, която организира Международен панаир Пловдив. Близо 1400 гости дойдоха в ресторанта на парк-хотел „Санкт Петербург”. Сред тях бяха областният управител на Пловдивска област Тодор Петков, кметовете на Пловдив и на руския град Екатеринбург Славчо Атанасов и Аркадий Чернецкий, Пловдивският митрополит Николай, председателят на Съюза на издателите Тошо Тошев, който е и главен редактор на вестник „Труд”, и Славка Бозукова, главен редактор на вестник „Стандарт”.
„И за нас – организаторите, и за вас – участниците в 29-ия Международен панаир на потребителски стоки и технологии, беше изпитание да направим едно добро изложение по време на криза. Мисля, че се справихме и заедно показахме, че в трудни ситуации могат да се раждат нови идеи. С тях поставяме основите на следкризисната икономика”, каза в приветствието си главният директор на Международен панаир Пловдив Иван Соколов. Гостите поздрави и Бахрул Хайри, председател на Държавната агенция за експорт и развитие при министерството на търговията на Индонезия, която е страна партньор на тазгодишния Пролетен панаир.
На тържеството бе представен вестник „Новият Глас”, издание на Международен панаир Пловдив. Той стартира в деня на откриването на ПРОЛЕТ 2009, заедно със своя Интернет вариант. Всекидневникът е с обем 16 страници, цена 30 ст. и се разпространява в Пловдивска, Пазарджишка, Смолянска, Кърджалийска и Хасковска област.
Вестникът и неговият Интернет сайт са част от проекта на Международен панаир Пловдив за създаване на медийна група, каза Румяна Тодорова, директор на изданието. Нашата амбиция е да мислим по-далеч от следващите 24 часа, да показваме фактите и събитията през очите на хората, добави главният редактор Антон Баев.
Панаирът е собственик и на телевизия „Евроком България”. В медиите на националния изложбен център силно присъства икономическата тематика, за да се дадат повече възможности за представяне на българския бизнес. Освен нея, се разработват и всички останали тематични области, характерни за модерните средства за масова информация.