2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Преустройството на пловдивската жп гара ще струва 90-100 млн. лева, каза в понеделник транспортният министър Петър Мутафчиев по време на откриването на нов железопътен прелез край гара Белозем.
Миналата година Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) проведе конкурс за проект на новата Централна гара в Пловдив, като на първо място се класира авангардно архитектурно предложение ("Арконт-А"), чиято реализация се оценяваше на 150 млн. евро. Няколко месеца по-късно от НКЖИ съобщиха, че няма да ползват скъпия проект-първенец, а ще реализират предложението, класирано на трето място, изработено от екип пловдивски архитекти с водещ арх. Алексадър Шинолов.
Очакваме от община Пловдив да изработи и представи колкото се може по-бързо Подробен устройствен план (ПУП) за района на централна жп гара, за да започне преустройството й, каза Мутафчиев. Мегапроектът ще се реализира чрез публично-частно партньорство.
Модернизираната жп гара в Пловдив ще бъде свързана чрез интермодален терминал с Летище Пловдив, каза още Мутафчиев.
По думите му има инвеститорски интерес към изграждането на товарен терминал на летището, където в момента се строи нова пътническа писта с шест стоянки за самолети. Инвестицията е 40 млн. лева и е от държавния бюджет.
Миналата седмица парламентът одобри промени в Закона за гражданското въздухоплаване, според които вече и части от граждански летища ще се отдават на концесия. Това прави възможно навлизането на различни инвеститори на територията на едно летище и изграждането на карго-терминал от частна компания.
Корекциите дават възможност на концесия да се предостави както отделен терминал, така и услуга на територията на летището, извън дейностите по наземното обслужване.
УЛИЧНИ ПРЕВЪЗХОДНИ !!! Две писани на при...
Пролетно начало на първа лига