Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.07.2009 13:41 -
Инвестициите за развитието на пивоварния сектор ще продължат
Инвестициите за подобряване на качеството на бирата в България няма да бъдат ограничени въпреки спадовете в продажбите и отражението на ефектите на глобалната икономическа криза върху сектора. Това заявиха представители на индустрията у нас по време на пресконференция, отбелязваща браншовия празник на българските пивовари - Илинден.
Данните, публикувани от Съюза на пивоварите в България за първото полугодие на 2009 г., показват спад от 4% в реализираните продажби на годишна база. В основата на свиването се определят лошите климатични условия за силно сезонния продукт, спад в туристическия поток към страната и по-високата чувствителност на потребителите към предлаганите им търговски марки.
Представителите на сектора не успяха да формулират ясна прогноза за следващите месеци, но мениджърите се обединиха около тезата, че негативизмът за икономиката преобладава. Въпреки високата лоялност на българските потребители не е ясно дали индустрията ще успее да постигне заложената цел от повтаряне на резултатите от миналата година. За 2008 г. пивоварните членове на браншовия съюз в България реализираха продажби от 5 373 298 хектолитра.
Натискът от страна на чужди компании, евтините собствени търговски марки на веригите супермаркети навлизащи у нас и високата вътрешна конкуренция няма да позволят на производителите в сектора да ограничат инвестициите за развитие на производството. Смелото решение на представителите на индустрията у нас идва на фона на влошаваща се пазарна обстановка, спад на продажбите и отлив, наблюдаван в ключовия туристически сегмент. /Дневник
Данните, публикувани от Съюза на пивоварите в България за първото полугодие на 2009 г., показват спад от 4% в реализираните продажби на годишна база. В основата на свиването се определят лошите климатични условия за силно сезонния продукт, спад в туристическия поток към страната и по-високата чувствителност на потребителите към предлаганите им търговски марки.
Представителите на сектора не успяха да формулират ясна прогноза за следващите месеци, но мениджърите се обединиха около тезата, че негативизмът за икономиката преобладава. Въпреки високата лоялност на българските потребители не е ясно дали индустрията ще успее да постигне заложената цел от повтаряне на резултатите от миналата година. За 2008 г. пивоварните членове на браншовия съюз в България реализираха продажби от 5 373 298 хектолитра.
Натискът от страна на чужди компании, евтините собствени търговски марки на веригите супермаркети навлизащи у нас и високата вътрешна конкуренция няма да позволят на производителите в сектора да ограничат инвестициите за развитие на производството. Смелото решение на представителите на индустрията у нас идва на фона на влошаваща се пазарна обстановка, спад на продажбите и отлив, наблюдаван в ключовия туристически сегмент. /Дневник
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари