Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.07.2009 13:44 -
Консумацията на безалкохолни намалява
С 5% е намаляла консумацията на безалкохолни напитки през второто тримесечие на 2009 г., спрямо същия период година по-рано, съобщиха от Асоциация на производителите на безалкохолни напитки в България.
Общото потребление на напитки за периода възлиза на 27 милиона литра. За полугодието то се равнява на 755 милиона литра, което е с 39 милиона литра по-малко от 2008 г.
Най-силно е понижението от групата "Студен чай", които отчитат спад от 19% за полугодието. Консумацията на напитки от групата "енергийни & спортни" е намаляла с 14% за периода. Търсенето на натурални плодови сокове и нектари се е понижило с 12%, а това на бутилирани води и газирани напитки с по 4 на сто.
Резултатите от консумацията на безалкохолни напитки през първото полугодие показват, че кризата е оказала сериозно върху поведението на българския потребител. Въпреки че цените на безалкохолните напитки като цяло се запазват на равнището от миналата година, свиването на семейните бюджети, увеличаващата се безработица и слабия туристически сезон дават своето отражение, отбелязват от Асоциацията.
Ако тази тенденция се запази бранша като цяло ще отчете в края на годината спад в продажбите с около 2%. Това ще задържи потреблението на глава от населението на равнището от 2008 г. т.е около 242 литра, предупреждават от Асоциация на производителите на безалкохолни напитки в България. /Дневник
Общото потребление на напитки за периода възлиза на 27 милиона литра. За полугодието то се равнява на 755 милиона литра, което е с 39 милиона литра по-малко от 2008 г.
Най-силно е понижението от групата "Студен чай", които отчитат спад от 19% за полугодието. Консумацията на напитки от групата "енергийни & спортни" е намаляла с 14% за периода. Търсенето на натурални плодови сокове и нектари се е понижило с 12%, а това на бутилирани води и газирани напитки с по 4 на сто.
Резултатите от консумацията на безалкохолни напитки през първото полугодие показват, че кризата е оказала сериозно върху поведението на българския потребител. Въпреки че цените на безалкохолните напитки като цяло се запазват на равнището от миналата година, свиването на семейните бюджети, увеличаващата се безработица и слабия туристически сезон дават своето отражение, отбелязват от Асоциацията.
Ако тази тенденция се запази бранша като цяло ще отчете в края на годината спад в продажбите с около 2%. Това ще задържи потреблението на глава от населението на равнището от 2008 г. т.е около 242 литра, предупреждават от Асоциация на производителите на безалкохолни напитки в България. /Дневник
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари