2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
![]() |
Екипът от специалисти трябва да отговори на въпросите има ли елементи от сексуално естество в рекламите и в кои от тях; по какъв начин всяка една от рекламите рефлектира върху психиката на жената и на нейната самооценка за ролята й в семейството и обществото; какви са посланията на всяка една от рекламите и как те биват възприемани от мъжа, жената и подрастващите
На предишното заседание присъстваха всичките 13 жалбоподателки. Една от тях твърди, че "рекламираният продукт е представен чрез букет от други въображаеми или реални удоволствия, включително откровено вулгарни сексуални обещания, поднесени от "надинени" женски тела..."
Според нея "частите от женското тяло, които индивидуализират женската сексуалност, са заменени с кори от дини, а те са отпадък... ". Тя е възмутена, че рекламираният продукт няма никаква функционална връзка с женското тяло, нито с части от него. Освен това тя посочва, че никога мъжко тяло не е било експонирано в подобен продукт по аналогичен вулгарен начин.
"Много бързо един билборд на известен фолк певец напусна оживено столично кръстовище, рекламите на "Сезонът на дините" и "Страст на кристали" обаче обливат публичното пространство с години отвсякъде".
Според думите на друга жалбоподателка тези реклами са насочени срещу идентичността й като жена. Качеството й на жена се губело. Рекламите внушавали достъпност на женското тяло.