Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
25.09.2009 22:43 -
Интернет издатели създадоха браншова организация
Няколко от най-големите онлайн издатели в България създадоха сдружение с нестопанска цел "Интерактив Асошиейшън България" (IAB). Основатели на асоциацията са "Дарик Нюз" ЕООД, "Дир.БГ" АД, "Икономедиа"АД, "Инвестор.БГ" АД и "Нет Инфо.БГ" АД, които покриват над 90% от интернет аудиторията в България и събират над 80% от пазара на онлайн рекламата в страната.
Браншовата организация е отворена за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели.Основателите на "Интерактив Асошиейшън България" планират да развиват Асоциацията в духа на целите на световната организация The Interactive Advertising Bureau (IAB).
Браншовата организация ще се стреми да подпомага развитието на сектора, като работи за утвържаване на ясни правила и практики за бизнеса и популяризира възможностите и преумуществата на онлайн рекламата като ефективност и таргетиране. Председател на "Интерактив Асошиейшън България" е Жанета Найденова, управляващ директор на на консултантската компания JNN Consult.
Браншовата организация е отворена за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели.Основателите на "Интерактив Асошиейшън България" планират да развиват Асоциацията в духа на целите на световната организация The Interactive Advertising Bureau (IAB).
Браншовата организация ще се стреми да подпомага развитието на сектора, като работи за утвържаване на ясни правила и практики за бизнеса и популяризира възможностите и преумуществата на онлайн рекламата като ефективност и таргетиране. Председател на "Интерактив Асошиейшън България" е Жанета Найденова, управляващ директор на на консултантската компания JNN Consult.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари