Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
16.10.2009 20:27 -
Над 25 тона незаконни отпадъци от Гърция бяха върнати обратно
Два камиона на КПП "Кулата" бяха върнати обратно в Гърция от митничари и експерти на Регионалната инспекция по околната среда и водите в Благоевград заради нерегламентиран превоз на отпадъци, предаде БТА, позовавайки се на информация от екоинспекцията.
Митничарите са потърсили съдействието на РИОСВ след като са установили, че единият товарен автомобил, собственост на ЕТ "Иван Трендафилов", е превозвал 25 тона бали полиетилен. Камионът на Красимир Митов пък е бил натоварен със стари акумулатори и метален скрап.
Заловените отпадъци нямат необходимите документи съгласно Регламент 1013 от 2006 г. на Европейския парламент и Съвета на ЕС за превоза на отпадъци, поясниха от екоинспекцията. Според този регламент движението на отпадъците между две държави се съпътства от т. нар. нотификация, която в България се издава от МОСВ. Нотификацията съдържа информация за износителя /нотификатор/, вносителя, превозвача, генератора на отпадъците, съоръжението, в което те ще се обезвреждат или оползотворяват, вида, планираното количество и времето за превоза на отпадъка.
Митничарите са потърсили съдействието на РИОСВ след като са установили, че единият товарен автомобил, собственост на ЕТ "Иван Трендафилов", е превозвал 25 тона бали полиетилен. Камионът на Красимир Митов пък е бил натоварен със стари акумулатори и метален скрап.
Заловените отпадъци нямат необходимите документи съгласно Регламент 1013 от 2006 г. на Европейския парламент и Съвета на ЕС за превоза на отпадъци, поясниха от екоинспекцията. Според този регламент движението на отпадъците между две държави се съпътства от т. нар. нотификация, която в България се издава от МОСВ. Нотификацията съдържа информация за износителя /нотификатор/, вносителя, превозвача, генератора на отпадъците, съоръжението, в което те ще се обезвреждат или оползотворяват, вида, планираното количество и времето за превоза на отпадъка.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари