Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 14:27 - Бойко пред Бойко: Правителството ще стигне до края
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.02.2010 14:40


Специален гост в студиото на "Панорама" на БНТ беше премиерът Бойко Борисов. По повод на операциите на МВР и ДАНС той заяви, че те се провеждат под ръководството на Главна прокуратура и Върховна касационна прокуратура. Той допълни: "Има много, много себеотдадени прокурори в момента, дори когато съм бил главен секретар нямаше такива. Може би същите тези момчета пораснаха, но в момента се борят много и са действително адвокатите на държавите, хората, които защитават интересите на държавата, мотивирано МВР, мотивиран ДАНС, подкрепа от евроатлантическите партньори. Аз мисля, че това е достатъчно към днешна дата."

Той беше категоричен, че няма никакво значение кой е премиер, министър и кой е шеф на службите. Важното е, всеки да извърви пътя си, за който гласоподавателите са му дали своя кредит на доверие.
 
Познанството си с Алексей Петров министър-председателят коментира така: "1982 -1983 година сме съотборници в националния отбор и в спорта. Действително той е човек с много качества, но в същото време това, което видях, с което ме запознаха колегите, истински ме озадачи и дадох ход на операцията. Това е липса на зависимост – да няма човек, срещу който да не могат да работят службите."

На въпрос колко далеч ще стигне правителството, Бойко Борисов отговори така: „До края. Аз истински се чудя на анализаторите, които казват, че това била операция срещу мен или Цветанов, след като аз от три седмици съм запознаван от колегите какво готвят и какво правят, какви доказателства има и какви свидетели се явяват, какви материали излизат. Ето това – на всички мои критици искам да кажа – е да нямаш зависимост. Това е, когато не те е страх, че няма какво да излезе за тебе. Атакуваш, правиш – оставяш службите и прокурорите да работят. Политическата воля на премира е да не пречи – да няма свои, да няма близки, да няма приятели. А който е сгрешил – да може прокурорите и службите да могат да го арестуват. Това е политическата воля и това е липсвало на моите предшественици."


ВИДЕО: ТУК



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13001150
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031