Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 23:07 - Отговорът на Гергов: От години тече натиск срещу Панаира
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1100 Коментари: 3 Гласове:
3



От три години тече натиск срещу Международен панаир – Пловдив. Това каза пред бизнесменът Георги Гергов, който е член на Съвета на директорите на панаира и съсобственик.   Според Гергов атаките идват от самите акционери в дружеството.

Как да представляваме държавата, как да я показваме в какво състояние е икономиката й, когато постоянно по света се носи: “нещо там има”, “нещо не е в ред”. Три години – то не беше Прокуратура, не беше Окръжна прокуратура, не беше Апелативна прокуратура, не беше Върховна касационна прокуратура. Оттам отиваме в ДАНС, оттам отиваме в Икономическа полиция (отново), оттам отиваме в Комисия по корупция в Народното събрание, сега отиваме в съда. Да го проверят най-после това нещо! Всички институции до тук казаха, че няма нарушения”, коментира Гергов.

На въпрос дали вижда някаква политическа атака срещу него, той заяви: “Аз съм Георги Гергов и за тези 20 години съм доказал кой съм. Много помия и много обидни думи имаше по мой адрес, но действам като всеки нормален гражданин и се надявам, че ще има законност и ще се реши този въпрос един път завинаги”.

По думите на Гергов у нас трудно се прави бизнес, но въпреки това направил така, че предприятието работи, съобщава Фокус.


Тагове:   натиск,


Гласувай:
3



1. reporter - Натискът не е срещу Панаира, а срещу ...
19.04.2010 23:08
Натискът не е срещу Панаира, а срещу Гергов
цитирай
2. анонимен - И кой ще спечели
20.04.2010 08:07
Натискът не е срещу Панаира, а срещу Гергов за да влезне вътре и Вальо Златев?
цитирай
3. анонимен - Имам един въпрос
20.04.2010 09:33
Аз също съм гражданин. Като господин Гергов и хиляди други. Аз също съм нормален. Като господин Гергов и хиляди други. Сигурно и по други неща си приличаме.
Но, без да коментираме тезите за инициативност и прагматизъм, освен това, че него го разследват, а мен /нас/ - не, явно има И някаква "скрита" голяма разлика между мен и хилядите други И господин Гергов.
Моля да ми /ни/ бъде обяснено , с думи прости и ясни, коя е тази огромна разлика и на какво се дължи ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13032637
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930