2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Поради големия брой жалби на граждани и юридически лица по повод на преносимостта на мобилни и фиксирани номера, постъпили в Комисията за регулиране на съобщенията /КРС/, регулаторът организира среща с трите телекома - “Мобилтел” ЕАД, “Космо България Мобайл” ЕАД, “БТК” АД и алтернативните оператори.
През първите месеци на 2010 година се наблюдава значително нарастване на броя на жалбите от крайни потребители във връзка с осъществяването на преносимост на номерата, се казва в съобщение на КРС. Докато за второто шестмесечие на 2009 г. общият брой жалби е 117, само за периода 1 януари 2010 - 13 април 2010 г. жалбите са 297, като само за март броят на жалбите е по-голям от този за цялата 2009 година. Направеният анализ от КРС на многобройните жалби показва тенденция за умишлено бойкот от страна на телекомите и явно желание да се компрометира процесът на преносимост, се посочва в съобщението.
На срещата от КРС са настояли за незабавното спиране на нелоялните практики, които пречат на процеса на преносимост. В противен случай регулаторът е предупредил, че ще наложи най-тежките, предвидени в закона, санкции на нарушителите. Комисията е изискала и подобряване на комуникацията между телекомите.
Представителите на мобилните оператори са заявили своето желание да работят за преодоляване на проблемите, свързани с осъществяването на преносимостта на номерата. С оглед на улесняването на процеса на преносимост и предвид на приетите от КРС актове, на 10 май операторите трябва подпишат процедурите за преминаване към преносимост на “едно гише”, което ще доведе до бързото и коректно обслужване на гражданите.