2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков

Прочетен: 8763 Коментари: 19 Гласове:
Последна промяна: 27.08.2010 09:37

Логото на България е безобразно, не е ясно дали е баница или роза. Тази критика отправи вчера към икономическото министерство директорът на НДК Христо Друмев на представянето на проекта за масирана реклама на България като туристическа дестинация. Рекламните клипове за българския туризъм ще се излъчват по 4 водещи световни канала. Три клипа за страната ни ще се въртят по „Eurosport", „Euronews", „National Geographic Channel" и „Discovery Channel". Проектът на стойност 7 501 480 лева се финансира по линия на Оперативна програма „Регионално развитие". Рекламната кампания на България ще покаже пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света възможностите за почивка у нас.
Клиповете са изработени при предишното правителство за 483 000 лв. с ДДС. При презентирането на рекламите, Христо Друмев изрази недоволство от това, че са еднообразни. Зам.-министърът на туризма Иво Маринов обясни, че евентуално ще бъде изработено ново лого, а Друмев му опонира, че клиповете няма да свършат работа. В крайна сметка двамата си стиснаха ръцете.
Четирите рекламни клипа, които ще се завъртят от 6 септември, се очаква да осигурят ръст от 4-5 процента на чуждестранните туристи през следващата година. Това са прогнозите на зам.- министъра на икономиката, енергетиката и туризма Иво Николов.
За излъчването 3166 пъти на четирите клипа в две вълни - септември-декември и края на януари 2010 - края на март 2011 г., ще бъдат платени 6.8 млн. лв., допълниха от икономическото ведомство. Не стана ясно къде отива разликата от цената на проекта, след като Николов обясни, че за изработката на клиповете са платени от бюджета близо 483 хил. лв., от които авансово 60 процента още през 2008 г. на фирмата „Идостил ТМ" ООД. Тя била избрана с обществена поръчка заради най-ниската си цена и предала клипчетата точно преди идването на новите управляващи. ГЕРБ решили да ги ползват след известна доработка.
Почти всички присъстващи изразиха съмнения относно качеството на четирите тематични клипа, посветени съответно на летните и зимни курорти, на историческото и културното ни наследства, на екологичния и селски туризъм и на предлаганите спа-услуги. Общият им слоган е „Магията живее тук", но в различните клипове има и едни и същи повтарящи се кадри - на нестинарки, дете, правещо сапунени балони на хубав пейзаж, части от Античния театър в Пловдив и др. Това предизвика негодуващи коментари за качеството и цената на клиповете, както и въпрос към Иво Николов дали харесва рекламите. Той заяви, че по-голямата част от кадрите му харесва, но одобрението на нещо е субективно и клиповете са били приети от специално създадена комисия.
Особено важно, по думите му, било рекламата на българския туризъм да достигне чрез каналите „National Geographic" и „Discovery" до далечна Азия, където страната ни няма възможност да участва в туристически изложения. Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков акцентира върху това, че сумата по европейския проект е двойно по-голяма от бюджета на неговото ведомство за туристическа реклама. Това е сто пъти по-голям достъп до потенциални туристи. Той прогнозира, че рекламата ще окаже съществено влияние върху положителния имидж на страната ни като целогодишна туристическа дестинация.
В края на представянето в хотел „Сити" стана скандал, когато изненадващо думата взе директорът на НДК Христо Друмев. Той попита министъра на икономиката Трайчо Трайков защо при положение, че НДК предоставя безплатно своите зали за подобни мероприятия, министерството е предпочело кампанията да бъде представена в хотел. Друмев изрази и критики към рекламните клипове, които ще бъдат излъчени, а платените пари за тях не отразяват цялостната картина на българския туризъм. Министър Трайков изслуша критиките на директора на НДК мълчаливо и не коментира по никакъв начин отправените упреци.
ОЩЕ - ТУК
Скандал в пернишката гимназия по икономи...
Как се назначават учители в пернишката г...
27.08.2010 09:38
Законът винаги е бил суров: това, което не става с пари става с много пари.
27.08.2010 10:01
27.08.2010 10:15
27.08.2010 14:52
28.08.2010 10:03
28.08.2010 13:53
туй то!
Алеко Константинов, ако беше наш съвременник?
купона да тече!
28.08.2010 17:48
наскоро дори попаднах на група във фейсбук - да рекламираме България - знамето беше с последователност на цветовете червено зелено бяло. е чак пък толкова...
нямам думи.
.....
Чак ми иде да запея, ама по-точно го е казал поета ,, Не пей ми се ,не смей ми се ,че ми иде да заблея,,
Абе, то май нищо не се е променило ?????
08.09.2010 08:27
08.09.2010 15:15
ан14 , ти ли рисува розичката дето прилича на л...? Ха ха , изчислих те !
Не е достатъчно да си син или дъщеря на някой си , за да създадеш нещо свестно!
Необходимо и достатъчно условие е да имаш дарба! А тя е от Господа ! Ха ха !
И голите ви задници ще лъснат пред цяла Европа!
10.04.2012 10:50