2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Премиерът Бойко Борисов е разговарял с турския си колега Реджеп Тайип Ердоган за хода на строителството на магистрала "Люлин", извършвано от фирмата "Мапа Дженгиз" и заявил, че ако тя не се справи, повече турска компания няма да бъде допусната. Това съобщи Борисов пред журналисти, след като в петък провери хода на работите по строежа на аутобана, чието изпълнение се забавя със 70 дни.
До 20 дни се пуска една от естакадите на магистралата - пътят за Гърция при възел "Даскалово", като целта е да бъде пуснато движението за зимния сезон в посока Благоевград-Кулата, по възможно най-доброто трасе, а допълнителните работи ще се правят догодина.
Важно е много бързо да можем да използваме толкова скъпо съоръжение за удобство на гражданите, добави Борисов.
“И в най-лошите ви сънища не сте мислили, че ще дойда аз“, обърна се към изпълнителите на проекта Борисов. “Поне още три години са щели да правят тази магистрала“, допълни той. Сега по думите му, който се мотал ще плаща по-скъпо. Премиерът припомни, че за изолацията на мостовете по магистралата е била променена технологията, “след като нашата лаборатория ги замери, че не са добри изолациите и сега ще слагат пет пъти по-скъпа“.
Той изрази надежда, че ще бъдат усвоени 145 млн. евро до края на годината, предвидени за автомагистралата по програма ИСПА .
Досега на обекта са заработени 121 млн. евро, от които са платени 107 млн. евро.
Европейският и българският данъкоплатец са си свършили работата и чакат завършването на магистралата, заяви Борисов.
В момента на строителния обект са ангажирани 400 души, привлечени са и двама подизпълнители. Стана ясно, че по всяка вероятност износващият слой на аутобана ще се прави следващата година.
По-късно премиерът ще направи символичната първа копка на ЛОТ 4 от автомагистрала “Тракия”. Последният участък от магистралата обхваща отсечката от Ямбол до Карнобат и e с обща дължина 49.8 км. Цената на строежа е близо 175 милиона лв. и се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма “Транспорт”.
За изпълнител бе избрано обединение, в което водещият партньор е “Холдинг Пътища“.