Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2010 10:41 - Румен Петков: Джеймс Уорлик лъже!
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
1



"Американският посланик Джеймс Уорлик или страда от усещане за множественост, или лъже".

Това заяви депутатът от БСП Румен Петков, който коментира пред bTV твърдението на Уорлик, че визата на Румен Петков е отнета заради текущо криминално разследване срещу него.

"Бях поканен в американското посолство, за да обсъдим въпроса с пръстовите отпечатъци и необходимостта от тяхното аташиране към визата ми. Аз се срещнах с консула, а не с посланика. Това означава, че г-н Уорлик лъже, че сме се видели лично", каза още Петков.

"Консулът ме уведоми, че срещу мен се води криминално разследване, на което аз отговорих, че това е абсурдно и че трябва да си проверят източниците", разказва още червеният депутат.

Той заяви, че от Върховния касационен съд и от Националната следствена служба са издали документи, според които срещу него не се водят досъдебни производства и няма данни за повдигнати обвинения.

Петков припомни, че отнемането на визата му хронологически се е случило след изявлението на шефа на митниците Ваньо Танов, подкрепено от вътрешния министър Цветан Цветанов, че Петков е участвал в преразпределението на наркопазара на среща с Братя Галеви.

На въпрос дали смята, че отнемането на визата му е по поръчка на ГЕРБ, Петков отговори: "Аз не мога да кажа дали е по поръчка на ГЕРБ или не. Аз просто искам Уорлик да каже какви са мотивите".

На свой ред бившият вътрешен министър отправи въпроси към американския посланик Джеймс Уорлик:

"Този човек взимал ли е някога наркотици? На Българското Черноморие в особена компания той развивал ли е тезата, че в България трябва да бъдат легализирани леките наркотици?"

Румен Петков категорично опроверга твърденията на Ваньо Танов. "Готов съм да споделя това, което сме си говорили на срещата с Братя Галеви, но само пред компетентните органи. Аз съм най-потърпевшият от факта, че не споделям публично темите на този разговор", заяви Петков.

Той попита още ползвани ли са специални разузнавателни средства по тъй наречените Братя Галеви. "Имам основание да смятам, че по този случай са ползвани "всички екстри". Искам да се направи проверка какво е станало с тези СРС-та. Ако са налице, нека да бъдат разсекретени. Ако не е заявено да бъдат съхранени, питам защо?", каза още Петков.

"Интересът на Цветанов е да спрат да се задават въпроси за имотното му състояние и за бързото му забогатяване", категоричен е червеният народен представител.

"Гадая, че Ваньо Танов е разработван за нещата, за които е изнудван. Нека да се извадят всички СРС, използвани от месец март насам. Така ще се види дали е разработван или не", заяви Румен Петков. На въпрос защо е бил освободен Ваньо Танов от поста директор на ГДБОП, Румен Петков заяви: "Защото не се справяше". /Днес.бг




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13034065
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930