Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 20:49 - Нова порция бръмбар гейт. Борисов призна, че Алексей Петров е много силен
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 769 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.01.2011 13:40


Близкият до бившия служител на Държавната агенция "Национална сигурност" (ДАНС) Алексей Петров вестник "Галерия" разпространи днес нова порция аудиозаписи, в които този път е замесено и името на премиера Бойко Борисов.


Бойко Борисов: Алексей Петров е много силен

Най-малко очаквах моят бивш колега - Сергей Станишев, да се подведе. За другите - ясно. Чули, видели, разбрали. Макар че за всички е ясна схемата - в деня на парламентарен контрол, когато излизат безобразията, че искат да сменят конституцията с фалшива подписка. И колкото и да се правите и да искате да защитите тези свои кармични братя, искам да кажа, че това да изкараш умрели хора да гласуват и да свалят държавния строй, който е в момента, и вие ги подкрепяте - не ви прави чест.

Защо, г-н Станишев, вие се подвеждате? Когато същите тези хора извадиха докладите на вашите служби, които ръководехте, аз можех също да ги прибера по този начин и сега порция по порция да пускам само това, което искам. Само че не пред в. “Галерия", а примерно пред в. “Рога и копита". И тогава всеки ден щяхме да се занимаваме с едно и също.

Не ви ли прави впечатление, г-н Станишев, че тези хора действат целенасочено, планирано, с много ясен мозъчен тръст, с говорители, със събрана информация, с много пари и с много техника?

Не случайно миналия вторник или сряда им казах, че ще чакам с нетърпение да чуя разговора на Менда Стоянова. Той до този момент не излиза. Не случайно, когато пак подходящи журналисти ме питаха - абе, защо атакуват Цветанов, атакуват Дянков, а вас някой ви пази, аз им казах: Просто моят ред ще бъде последен. Както вашият беше последен. И той беше много тежък. И планиран. И на тези, които изнасят днес документите... Аз бях почтен, когато ми ги донесоха - занесох ги в прокуратурата, следствие на което тръгнаха всички операции. Предполагам, че вие днес, когато искахте да прекъснем заседанието на парламента за Шенген, знаете от кого е този материал. Г-н Миков, вие искахте да прекъснем заседанието, вас питам. И ви съветвам, и ви моля, както искате... Аз ще коментирам, след като излязат резултатите от проверката на прокуратурата. Истински ли е записът, пипан ли е? Защото те си служат с много истини и между тях, като сложиш някакви думи, коренно се променя съдържанието.

Едно нещо поисках да ми пратят от митниците сега. Агенция “Митници" информира, че с решение №55 от 8 февруари 2010 г. на изпълнителния директор на агенция “Митници" е отнет и прекратен лиценз №249 на лицензирания складодържател БУЛБРЮ БГ ЕООД за управление на данъчен склад в град Мездра. Прекратено е и действието на удостоверението за регистрация на независима малка пивоварна на лицензирания складодържател БУЛБРЮ БГ ЕООД.

До 7 юни агенция “Митници” не връща по никакъв начин лиценза. Сиреч няма никакво вмешателство в работата на агенцията. С решение номер 1802 от 7 юни 2010 г. Административен съд София-град отменя решението на агенция “Митници". Решението на съда е по жалба на същата тази фирма. Сиреч агенция “Митници" и това, което иска да ми се припише на мене, че съм оказвал някакво давление, е факт, че не е така.

А дали решението на митниците е правилно, съдът е взел това решение, питайте ги тях. Те са независими и назначени от вашето правителство на всички отговорни постове. Да, имам предвид правителството на тройната коалиция. Ние поне в съдебната система нямаме назначения, за да ни опровергавате.

Мисля, че бях достатъчно ясен по тази тема. И пак се обръщам към г-н Станишев: не се подвеждайте. Така могат да направят компромати с манипулирани разговори на всеки един от нас, по всяко време. Да, в единия случай може да ни свърши работа на нас, в другия - на вас, на трети. Но, ако се подведем, ще станем зависими от тези хора.

Само вчера и онзи ден по това, което направихме по фискалните апарати на митниците и връзването сега и на цистерните с тях, това е огромен удар върху контрабандата на горива. Но вие не го направихте 20 г. Така че аз ви уверявам - тези, които се мъчат да ни петнят името и да ни направят маскари като всички останали, няма да им се подведа. Ще изчакаме.

Аз съм убеден, че това са манипулирани разговори. Вие всички знаете с точката - Да. Да се обеси. или Да. Да не се обеси... Колко е важно една точка да преместиш. А ако сложат 2-3 неща в хилядите разговори...

И, между другото, г-н Станишев, аз снощи се чух - след 22 ч, ако си погледна и им стане интересно след това на службите да ме питат, но беше във всички случаи след 22 ч, мачът вече вървеше - ми се обади на мобилния телефон г-н Явор Дачков.

10 минути поне някъде ме въртя - колко е лош Цветанов, колко е лош Дянков, как на мен щели да ми еди-какво симайката, какво щели да ме правят. Чувам, аз все пак малко разбирам от това нещо, вярвам, може би не им стигаха някои реплики... Защото нямам обяснение - след 22 ч нормално ли е да се обади журналист като Явор Дачков на премиера, 10 минути да му обяснява колко са му лоши министрите. Не съм се чувал с него години сигурно...

А въпросният Мишо, както вие го наричате Бирата, е председател на федерацията по баскетбол. Преди, не мога да кажа време, президентът Първанов ми се обади, че митниците натискат по неправомерен начин председателя на федерацията по баскетбол. И аз единствено, което... Да, и се надявам, че президентът няма да каже, че не е вярно. Толкоз.

И единственото, което - затова казвам, че от разговорите - те имат апаратура и техника да съберат приказките. И да ги направят.

Аз единственото, което съм искал от тях, е да действат по закон. И фактът, че те не са върнали лиценза - действат по закон. Аз съм искал да направят проверка такава, каквато е. Кое от тези изречения са взели и какво са събрали...

За разлика от всички останали, когато сме говорили за Алексей Петров, аз съм казвал, че той е човек с много качества. Не случайно Станишев го е ползвал 4 г. В тези неща той е много, много силен. Много по-силен от нас, отколкото си мислите. 4 г. той ви ръководеше най-секретната служба. Дали се занимава или не, не знам. Но искам да ви кажа - не подценявайте тази атака.

Тя не е само срещу нас. Мен тя няма да ме събори.

Мога отсега да ви кажа следващи неща, които ще направят. Както искаха да ви държат вас, г-н Станишев, така искат да ме държат и мен. Но в момента, в който аз усетя, че съм зависим от някого - сам ще си отида. Към днешна дата не съм зависим от никого. И това са пълни измишльотини. Вие сте европейски човек - изчакайте, нека излезе проверката.

Те не се свенят да подпишат умрели хора, депутати, утре може и министър да подпишат. Не се подвеждайте.

(С незначителни съкращения)




Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13031208
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930