Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 12:40 - Алексей Петров: След три седмици ще говоря за Борисов
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
1



Само часове след като Софийският градски съд измени мярката му от домашен арест в най-леката - подписка, бившият съветник от ДАНС и соченият за лидер на престъпната група "Октопод" Алексей Петров втвърди тона към премиера Бойко Борисов и политическа партия ГЕРБ.

В интервю за dariknews.bg Петров каза, че след около три седмици ще може да обясни защо Борисов не би могъл да се промени в политически аспект. Досега арестуваният на 10 февруари миналата година бивш съветник от ДАНС избягваше да коментира премиера и изказанията му бяха основно срещу вътрешния министър Цветан Цветанов. Петров твърди днес, че бил обещал на Борисов да не говори. Не е ясно обаче какво го е провокирало да промени обещанието си, ако такова въобще е имало, нито какво възнамерява да каже след 20-тина дни. Петров твърди, че Борисов е сбъркал с ареста му, от което е загубил лично.

"Цветан Цветанов е изчерпал политическия ресурс. Борисов като че ли, но, разбира се, само теоретично, разполага с минимални възможности да се промени. Но смятам, че това е трудно. И ако ме поканите след три седмици да речем някъде, ще ви кажа защо е трудно. Повтарям е трудно и тогава ще ви кажа защо е трудно. Защото аз това го знам много отдавна, но му бях дал дума да не говоря", заявява Петров.

"Машата, според мен, е Цветан Цветанов. Разбира се, всичко през тази последна година по отношение на силовото управление на държавата ни се осъществява под патронажа на премиера Борисов", обяснява още Петров.

"И сега го твърдя. Той [Борисов]  е подведен. Това не означава, че от него отпада отговорността под неговия патронаж да се случи моя арест. Той ми е споделял в лични разговори притесненията си, че аз след обявяването ми за опонент, имам намерение да притеснявам властуването му. Но в крайна сметка аз бях решил, че по отношение на малкия и средния бизнес и някои неща, които се случиха в сектора сигурност категорично не приемам, защото ги намирам за връщане назад, го притесниха. Доскоро коалиционните му партньори го подведоха..." Според Петров "повече Костов, отколкото Сидеров". 

Соченият за лидер на "Октопод" заявява, че "С Бойко Борисов ще се занимаваме така да се каже както едно време си съревновавахме клубовете, а сега ще се състезаваме с идеи как трябва да изглежда държавата в изпълнителната власт, докато дойдат президентските избори". 

"Аз съм му силен опонент и той си позволи да изпада в крайности, да ме арестува. Аз го разбирам. Познавам го Борисов отлично. Той знае, че аз съм организиран човек, знае, че съм последователен. В този смисъл той подреди плана пред другите си опоненти и реши да постъпи с този начин с мен. Като казвам категорично, че той загуби от това. Историята ще покаже, че това е истина" казва още Петров в интервюто.

"Тези дни разбрах нещо много интересно, как един свидетел е бил тормозен, принуждаван от една страна, а от друга страна, му е предлагана огромна цифра да лъжесвидетелства срещу мен. До там се е стигнало, че човекът е започнал да събира пари да емигрира в чужбина със семейството си, конкретно в Австрия", твърди още Петров. Той обяснява, че има своя схема кой е "Октопода" и там намесва името на зам.-председателя на ДАНС Иван Драшков.

"Ако възникне въпросът защо аз не го казвах досега, то е защото в България нямаше чуваемост и не можеше да се вникне и да се разсъждава на такава тема. Аз си позволих най-детайлно да го представя това мое разбиране пред Юрген Рот и ако се свържете с него, той съм сигурен, че не може да го отрече, защото аз също съм записвал разговора. Цветан Цветанов де факто не е министър на вътрешните работи, той е само говорител. Той е изпълнител на волята на премиера Борисов, а функциите са на премиера Борисов. Включително си позволих да илюстрирам и казах, че ако той някъде ги е видял двамата да си говорят за МВР и за решения, да има предвид, че е видял премиера, а другото е било декор. Това са ми думите, които съм казал пред Юрген Рот. Не съм ги споделял пред български журналисти, защото смятам, че до днес нямаше чуваемост."

Петров обяснява още, че целта на ареста му е била политическа и е било необходимо той да бъде отстранен от обществено-политическия живот.

"Шест месеца по моята почти ежедневна снимка, когато бях представян като престъпник номер едно, се разхождаха голи жени. Независимо, че бях обвинен, както се изразява Цветан Цветанов, спектър на наказателния кодекс, най-злостното, най-демонстративното ми обвинение, което основно се случваше по медиите, беше връзката ми с проституцията. Господин Сидеров си позволи да обясни моите връзки с израелския посланик по повод на проституцията. Аз още в ареста казах, че ще заведа дело и сега след промяната на мярката ще го изпълня."

"Когато обявих, че ще бъда опонент на премиера Борисов, наистина не се взех толкова на сериозно, колкото си представяха управляващите. Те решиха, че единственото средство, с което могат да ми противодействат, е да ме арестуват. Аз съм убеден, че още тогава са знаели, че крайният изход няма да бъде благоприятен, в смисъл да бъда осъден. Но идеята е след ареста ми да заработи с мощна сила пропагандната машина, с която те разполагат и в крайна сметка върху името ми да се наслои етикетът на престъпник, а след това да възникне въпросът "Как може престъпник да се занимава с обществена и политическа дейност".

Относно политическото си бъдеще и евентуалната си кандидатура за президент Петров каза, че на 1 май ще бъде ясно кай каква роля ще изпълнява в тричленния му кандидат-президентски екип. "В сектора "Сигурност", веднага ще добавя и в известна степен и "икономика" имам самочувствие. В сектора "Спорт" също. Където мога да бъда полезен, ще дам каквото мога от себе си", казва Петров.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13029602
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930