2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Правителството ще даде ход на процедурите по намирането на частни оператори на карго терминала на пловдивското летище и на гражданското летище в Русе, става ясно от дневния ред на правителственото заседание, което ще се проведе в сряда. Концесиите ще са за строителство на нови писти.
Преди две седмици кабинетът даде ход на концесията за бургаското пристанище. Привличането на частници за стопанисването на летища, гари и пристанища е част от амбициозната концесионна стратегия на транспортното министерство, представена през 2010 г. Целта й е да привлече инвестиции от 1 млрд. лв.
За карго терминала на пловдивското летище имаше заявен инвеститорски интерес по времето на предишното правителство, но на фона на сегашната икономическа ситуация, успехът на тази концесия е спорен.
В концесионната стратегия на правителството е описано, че летищата са стари и не особено атрактивни, не са пригодени към шенгенските изисквания, прилежащата инфраструктура е в лошо състояние, а румънските летища представляват сериозна конкуренция, поне що се отнася до пистата в Русе. Държавата вече два пъти се пробва да й намери частен стопанин, но без успех.