2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Двадесет и трима са участниците в тръжната процедура за ремонт и електрификация на 66 километра железопътна линия между Димитровград - Свиленград, разделена в 3 позиции, стана ясно в четвъртък. Всяка фирма има право да участва за по една позиция.
За Позиция 1 – ремонт и електрификация на отсечката Димитровград – Харманли, включително гарите Димитровград и Симеоновград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 36 км, кандидатстват сдружение между италианската “Кондоте“ и местната “Инжстрой“, сдружение между “Алсим“ и турската “Аларко“, гръцката “Терна“, италианската “Чи Ем Чи ди Равена“, консорциум с участието на испанската “Копаса“ - “Димитровград-Харманли-Копаса“, “Доуш Асиния“, обединение “Трансинжстрой – Станилов“, гръцката “Актор“, “Хохтийф Солюшънс“, обединение “Железници Юг“.
За Позиция 2 – ремонт и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград, включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 34 км и ремонт на железопътната линия Свиленград – границата с Гърция с приблизителна дължина 4 км, кандидатстват 8 фирми и сдружения. Това са обединение “Трансгер“, “СО-ВА 2“, чешката “ОХЛ-ЖС“, гръцката "Джей енд Пи Авакс", обединение “Джоинтвенчър Азви СПХ“, сдружение “Железопътна инфраструктура 2011“, италианската “Че Ел Еф“ и обединение “Джи Си Еф – СК 13 – Трейс“.
За Позиция 3 – изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на съществуващата тягова подстанция в Димитровград, кандидатстват 5 компании. Това са "Бончани" – Италия, "АБВ България", "Електра Коби" - Испания, "Ефасет Енженария" – Португалия и "Старт инженеринг".
Поръчката за всяка обособена позиция обхваща проектиране на строителните работи и тяхното изпълнение.
До 26 август трябва да има решение на тръжната комисия за техническите оферти на кандидатите и ще се отворят ценовите. Поръчката се финансира от еврофондовете.
Новият транспортен министър пред Дневник...
Тестват жп линията Пловдив-Димитровград