Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
06.06.2011 21:11 -
Български пилот е приводнил самолет на DHL в Атлантическия океан
Българският пилот на транспортен самолет на германската куриерска компания Ди Ейч Ел (DHL), е приводнил успешно летателния апарат в Атлантическия океан край бреговете на Габон, съобщава украинският вестник "Комерсант", като се позовава на министерството на външните работи. Единият от двигателите на самолета Ан-26, който изпълнявал вътрешен полет до столицата Либървил, отказал и командирът на полета - българин, чието име не е посочено, взел решение да приводни летателния апарат, за да не се разбие в жилищен квартал на града.
Никой от четиримата души на борда не е загинал, предаде Франс прес, като се позова на комюнике на габонския министър на транспорта. Българският пилот, останалите двама членове на екипажа - украинци, както и единственият пътник - местен пожарникар, са настанени в болница.
Мъжете имат многобройни травми - по главата, ръцете и други части от тялото, но състоянието им не предизвиква безпокойство. Самолетът паднал тази сутрин в плитките крайбрежни води на Атлантическия океан край Габон. Машината не потънала напълно, тъй като злополуката станала по време на отлив.
Самолетът все още не е изваден, като е със забита в плитчините предна част, предаде Асошиейтед прес. Агенцията отбелязва, че летателният апарат е паднал в непосредствена близост от брега, близо до гимназия.
Самолетът получил разрешение за кацане в Либървил, когато пилотът съобщил за хидравличен проблем, съобщи още АП, като се позова на министерството на транспорта на Габон. Властите в африканската държава забраниха полетите на самолети Ан (Антонов 12,24 и 26) до ново нареждане.
Властите в Конго забраниха транспортирането на пътници от тези самолети, които са съветско производство, след няколко злополуки.
"Франс прес" уточнява, че летателният апарат е бил нает от компания подизпълнител на Ди Ейч Ел.
Никой от четиримата души на борда не е загинал, предаде Франс прес, като се позова на комюнике на габонския министър на транспорта. Българският пилот, останалите двама членове на екипажа - украинци, както и единственият пътник - местен пожарникар, са настанени в болница.
Мъжете имат многобройни травми - по главата, ръцете и други части от тялото, но състоянието им не предизвиква безпокойство. Самолетът паднал тази сутрин в плитките крайбрежни води на Атлантическия океан край Габон. Машината не потънала напълно, тъй като злополуката станала по време на отлив.
Самолетът все още не е изваден, като е със забита в плитчините предна част, предаде Асошиейтед прес. Агенцията отбелязва, че летателният апарат е паднал в непосредствена близост от брега, близо до гимназия.
Самолетът получил разрешение за кацане в Либървил, когато пилотът съобщил за хидравличен проблем, съобщи още АП, като се позова на министерството на транспорта на Габон. Властите в африканската държава забраниха полетите на самолети Ан (Антонов 12,24 и 26) до ново нареждане.
Властите в Конго забраниха транспортирането на пътници от тези самолети, които са съветско производство, след няколко злополуки.
"Франс прес" уточнява, че летателният апарат е бил нает от компания подизпълнител на Ди Ейч Ел.
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Браво !!!
06.06.2011 21:24
06.06.2011 21:24
Не е ли крайно време самолетите "Ан" да се преустроят в плаващи увеселителни заведения.
Явно като нямат летателни качества, поне вече е доказано, че имат плавателни качества :)
цитирайЯвно като нямат летателни качества, поне вече е доказано, че имат плавателни качества :)
Има много нови, супер технологии, но съществува едно дребно проблемче - скъпички са, а няма магазини, в които да продават парички :))))))
цитирай
3.
анонимен -
Тогава защо ...
07.06.2011 10:43
07.06.2011 10:43
Тогава защо Ту-то на Тато го потопиха, а не го предадоха на Вторични суровини ? Щяха да вземат парички поне за резервни гуми за Фалкона ...:)
цитирай