2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Единственият позитивен опит на правителството с концесиите на инфраструктура е за бургаското пристанище, част от което вече се управлява от Параходство “Български морски флот“.
Скоро ще се открият концесионните процедури за пристанищата Русе, Лом и Варна. Варненското пристанище най-вероятно ще бъде отдадено като цяло, а русенското – на три части. Концесионната процедура за пристанище Лом ще тръгне за втори път, след като първата се провали заради съдебни спорове между кандидатите за порта – фирми на Васил Божков и на Христо Ковачки.
Транспортното министерство е запитало Европейската инвестиционна банка и Кувейтския фонд за арабско икономическо развитие дали може да даде ход на концесионната процедура за летище София преди изплащането на заемите, с които се построи Терминал 2. Към края на 2010 г. неизплатени бяха около 80 млн. лева.
Концесионерът на софийското летище няма да строи нов терминал, категоричен бе Кичев. В момента Терминал 1 използва около 60% от капацитета си, а Терминал 2 – 75%. С изграждането на две нови пътеки за рулиране и нови ръкави на Терминал 2, капацитетът на летището ще се качи с нови 40%, каза Кичев. Всъщност основен ремонт на Терминал 1 и козметични промени по Терминал 2 ще са основните задължения на частния стопанин на летището, каза Кичев.
Германски инвеститор иска да вземе на концесия теснолинейката Септември – Добринище, съобщи още Кичев. Министерският съвет е одобрил в сряда доклад на транспортния министър, с който се дава ход на подготовката на концесията на жп линията. Германците са идвали вече три пъти на среща със зам.-министър Кичев и в момента събират данни за броя на пътниците и обема на товарите, пътуващи по линията. Те са изявили готовност да работят в сътрудничество с държавата и общината за развитието на линията като туристическа атракция. Фирмата предлагала такива пътувания в Германия и Австрия, каза Кичев. Приходите от чужди туристи за атракционни пътувания по теснолинейката до Пирин са над 1500 евро на човек.
МОСКОВСКИ ВЪРНА ЛИКВИДАТОРИТЕ В БДЖ?
ОТГОВОР ОТ МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ ОТНОСНО НАМ...