Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
30.06.2011 16:32 -
Депутатите промениха Закона за телевизия и радио в полза на БНТ
БНТ ще може да излъчва повече реклама в най-гледаното време, решиха депутатите като приеха на първо четене промени в Закона за телевизия и радио.
В момента националната телевизия има право да излъчва една трета от рекламите си в прайм-тайма, което означава само 5 минути във времето от 19 до 22 часа. С отпадане на това изискване рекламата в най-гледаното време вече може да достигне 12 минути.
Ограничението БНТ да излъчва общо 15 минути реклама на денонощие се запазва, както и условието за един час тя да не е повече от 4 минути. С промените, обаче, вече се разрешава на БНТ да продава продуктово позициониране. Но този вид реклама е забранен за новините, детските и религиозни предавания.
Според вносителите от ГЕРБ целта е да се промени досегашната ситуация, при която БНТ беше поставена в неравностойна конкуренция на рекламния пазар с другите телевизии.
Таня Димитрова - депутат от ПГ на ГЕРБ: "БНТ има 15 минути реклама за 24 часа, за едно денонощие. Едно сравнение - търговският оператор има 12 минути на час - една огромна разлика. Но може би има логика в това, защото все пак колкото и малък да е бюджетът, БНТ се финансира от държавата."
Асен Агов - депутат от ПГ на Синята коалиция: "Няма съмнение, че в момента Националната телевизия прави най-добрите новини в страната, най-обстойните и най-обективните новини, които бягат от сензацията, а целят осведомяване на населението. Няма никакво съмнение, че има предавания, които служат на обществото. Аз няма да ги назовавам, за да не изглеждам като оценителна комисия тук, но те служат добре на обществото и имат висок рейтинг сред хората, които се интересуват, които са любознателни. Председателят на СЕМ оценява промените като логични, но смята че те няма да донесат на БНТ драстична финансова инжекция."
Георги Лозанов - председател на СЕМ: "Аз мисля, че няма да има някакви сериозни размествания на рекламния пазар."
Поправките бяха подкрепени от 71 народни представители, нито един не беше против, а четирима се въздържаха.
В момента националната телевизия има право да излъчва една трета от рекламите си в прайм-тайма, което означава само 5 минути във времето от 19 до 22 часа. С отпадане на това изискване рекламата в най-гледаното време вече може да достигне 12 минути.
Ограничението БНТ да излъчва общо 15 минути реклама на денонощие се запазва, както и условието за един час тя да не е повече от 4 минути. С промените, обаче, вече се разрешава на БНТ да продава продуктово позициониране. Но този вид реклама е забранен за новините, детските и религиозни предавания.
Според вносителите от ГЕРБ целта е да се промени досегашната ситуация, при която БНТ беше поставена в неравностойна конкуренция на рекламния пазар с другите телевизии.
Таня Димитрова - депутат от ПГ на ГЕРБ: "БНТ има 15 минути реклама за 24 часа, за едно денонощие. Едно сравнение - търговският оператор има 12 минути на час - една огромна разлика. Но може би има логика в това, защото все пак колкото и малък да е бюджетът, БНТ се финансира от държавата."
Асен Агов - депутат от ПГ на Синята коалиция: "Няма съмнение, че в момента Националната телевизия прави най-добрите новини в страната, най-обстойните и най-обективните новини, които бягат от сензацията, а целят осведомяване на населението. Няма никакво съмнение, че има предавания, които служат на обществото. Аз няма да ги назовавам, за да не изглеждам като оценителна комисия тук, но те служат добре на обществото и имат висок рейтинг сред хората, които се интересуват, които са любознателни. Председателят на СЕМ оценява промените като логични, но смята че те няма да донесат на БНТ драстична финансова инжекция."
Георги Лозанов - председател на СЕМ: "Аз мисля, че няма да има някакви сериозни размествания на рекламния пазар."
Поправките бяха подкрепени от 71 народни представители, нито един не беше против, а четирима се въздържаха.
Вълнообразно
Светлана Божилова атакува в съда избора ...
БНТ стартира нов мултимедиен проект
Коко Каменаров се завръща в БНТ
БНТ стартира нов мултимедиен проект
Коко Каменаров се завръща в БНТ
Няма коментари