Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.11.2011 09:18 -
10 фирми искат товарите на БДЖ
Десетина агенти на евентуални инвеститори проучват товарните превози на БДЖ. При нас идват консултанти, които се интересуват от състоянието на дружеството и от това какви реформи предвиждаме и как виждаме неговото развитие. Това каза за "Стандарт" Владимир Владимиров, председател на борда на директорите на "Холдинг БДЖ". Според него през последните месеци броят на тези фирми е малко по-малък от десетина.
Владимиров не пожела да спомене от кои държави са тези фирми, но уточни, че повечето са от ЕС. Той заяви още, че сред консултантите, които са питали за товарните превози на БДЖ, не е имало китайски фирми. Агенцията по приватизация вече е излъчила оценител на "БДЖ Товарни превози", научи още "Стандарт". Това е столичната адвокатска кантора "Камбуров енд Партнърс", твърдят запознати. Кантората ще трябва да определи справедлива минимална цена на дружеството.
Няма опасност държавната субсидия за БДЖ да бъде намалена заради съкратените 150 влака, каза още Владимиров. Тя ще бъде 170 млн. лв. през 2012 г. Благодарение на съкращението на персонал и влакове компанията ще намали разходите си с 20 млн. лв. на година. Така за 7 години ще се натрупат 140 млн. лв., които ще бъдат използвани за погасяване на задълженията към банки, обясни Владимиров. Той е уверен, че с предприетите реформи БДЖ ще успее да се вдигне на крака. Според него е много по-лесно да се спаси дружеството от фалит, отколкото да се създава ново на негово място.
Владимиров не пожела да спомене от кои държави са тези фирми, но уточни, че повечето са от ЕС. Той заяви още, че сред консултантите, които са питали за товарните превози на БДЖ, не е имало китайски фирми. Агенцията по приватизация вече е излъчила оценител на "БДЖ Товарни превози", научи още "Стандарт". Това е столичната адвокатска кантора "Камбуров енд Партнърс", твърдят запознати. Кантората ще трябва да определи справедлива минимална цена на дружеството.
Няма опасност държавната субсидия за БДЖ да бъде намалена заради съкратените 150 влака, каза още Владимиров. Тя ще бъде 170 млн. лв. през 2012 г. Благодарение на съкращението на персонал и влакове компанията ще намали разходите си с 20 млн. лв. на година. Така за 7 години ще се натрупат 140 млн. лв., които ще бъдат използвани за погасяване на задълженията към банки, обясни Владимиров. Той е уверен, че с предприетите реформи БДЖ ще успее да се вдигне на крака. Според него е много по-лесно да се спаси дружеството от фалит, отколкото да се създава ново на негово място.
Вълнообразно
ЕК: Няма смисъл да се наливат европари в...
БДЖ: Стачката е незаконна, всеки участни...
Кои влакове спира БДЖ
БДЖ: Стачката е незаконна, всеки участни...
Кои влакове спира БДЖ
Няма коментари