Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
18.12.2011 11:49 -
Тестват жп линията Пловдив-Димитровград
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 18.12.2011 11:50
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 18.12.2011 11:50
На 19 декември, понеделник, по жп линията Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница ще бъде пуснатo експериментално високоскоростно возило.
Това стана ясно по време на инспекцията на министъра на транспорта Ивайло Московски и генералният директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" инж. Милчо Ламбрев, които провериха строителните работи по жп линията Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница.
Двамата извършиха оглед на жп участъка и гарите по маршрута от Димитровград до жп гара Крумово, като се придвижиха със специализирана жп машина - дрезина. Проверката обхвана новоизградената жп гара Ябълково, Скобелево - възстановен е автентичният вид на гарата, новоизградената гара Караджалово, гара Първомай - изградено е ново коловозно развитие и перони и гара Крумово.
Специални шумоизолиращи стени се изграждат покрай жп линията Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница, съобщи Агенция „Фокус". Височината на стените е различна в зависимост от разстоянието между линията и населението място. Досега в България не е имало такива шумоизолиращи стени. Те са два вида - зелени в участъка Първомай - Димитровград и са изработени от гръцката фирма Terna и прозрачни - в участъка от Крумово до Първомай. Прозрачните са на италианската фирма Astraldi.
Проектът „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница" обхваща три фази. Фаза 1 - Изграждане на железен път и електрификация на участъка Крумово - Първомай. Изпълнител е гръцката фирма Terna. Стойността на обекта е близо 100 млн. евро. Втората фаза включва изграждане на железен път и електрификация на участъка Първомай-Свиленград. Изпълнител е италианската фирма Astraldi. Стойността на обекта е 68 млн. евро. Третата фаза включва изграждане на железен път и електрификация на участъка Свиленград - Турска граница. Изпълнител е чешката фирма OHL ZS. Стойността на обекта е около 36 млн. евро.
По цялата линия се изграждат сигнализационни системи, телекомуникации и системи СКАДА. Договорите по Фаза 1 и Фаза 2 се предвижда да бъдат завършени до края на 2011 г., а срокът на договора по Фаза 3 е удължен до средата на 2012 г. Източниците на финансиране на проекта са Кохезионен фонд на ЕС по Оперативна програма „Транспорт" и национално съфинансиране от държавния бюджет.
Според министъра на транспорта Ивайло Московски първият високоскоростен влак реално ще бъде въведен в експлоатация през 2014 г.
Това стана ясно по време на инспекцията на министъра на транспорта Ивайло Московски и генералният директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" инж. Милчо Ламбрев, които провериха строителните работи по жп линията Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница.
Двамата извършиха оглед на жп участъка и гарите по маршрута от Димитровград до жп гара Крумово, като се придвижиха със специализирана жп машина - дрезина. Проверката обхвана новоизградената жп гара Ябълково, Скобелево - възстановен е автентичният вид на гарата, новоизградената гара Караджалово, гара Първомай - изградено е ново коловозно развитие и перони и гара Крумово.
Специални шумоизолиращи стени се изграждат покрай жп линията Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница, съобщи Агенция „Фокус". Височината на стените е различна в зависимост от разстоянието между линията и населението място. Досега в България не е имало такива шумоизолиращи стени. Те са два вида - зелени в участъка Първомай - Димитровград и са изработени от гръцката фирма Terna и прозрачни - в участъка от Крумово до Първомай. Прозрачните са на италианската фирма Astraldi.
Проектът „Реконструкция и електрификация на железопътната линия Пловдив - Свиленград - турска/гръцка граница" обхваща три фази. Фаза 1 - Изграждане на железен път и електрификация на участъка Крумово - Първомай. Изпълнител е гръцката фирма Terna. Стойността на обекта е близо 100 млн. евро. Втората фаза включва изграждане на железен път и електрификация на участъка Първомай-Свиленград. Изпълнител е италианската фирма Astraldi. Стойността на обекта е 68 млн. евро. Третата фаза включва изграждане на железен път и електрификация на участъка Свиленград - Турска граница. Изпълнител е чешката фирма OHL ZS. Стойността на обекта е около 36 млн. евро.
По цялата линия се изграждат сигнализационни системи, телекомуникации и системи СКАДА. Договорите по Фаза 1 и Фаза 2 се предвижда да бъдат завършени до края на 2011 г., а срокът на договора по Фаза 3 е удължен до средата на 2012 г. Източниците на финансиране на проекта са Кохезионен фонд на ЕС по Оперативна програма „Транспорт" и национално съфинансиране от държавния бюджет.
Според министъра на транспорта Ивайло Московски първият високоскоростен влак реално ще бъде въведен в експлоатация през 2014 г.
Вълнообразно
До края на 2013 г. България ще има висок...
Ремонтът на жп линията Димитровград-Свил...
Хаосът в БДЖ излезе извън релси
Ремонтът на жп линията Димитровград-Свил...
Хаосът в БДЖ излезе извън релси
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари