Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.03.2012 10:38 -
Два влака се сблъскаха в Полша, има 15 убити и над 50 ранени
Сблъсък между два влака предизвика една от най-тежките катастрофи за последните години в Полша, причинявайки смъртта на поне 15 души, съобщи полската телевизия.
Ранените са около 50 и три четвърти от тях са в тежко и критично състояние. Много хора са блокирани в дерайлиралите и смачкани вагони.
Катастрофата е станала в 21:15 часа местно време в събота вечерта на жп линията Варшава-Краков до малкото градче Шчекочини.
Премиерът Доналд Туск и няколко министри пристигнаха на мястото на трагедията. В спасителните работи участват близо 200 пожарникари, десетки линейки и два хеликоптера за спешна помощ. Пожарникари споделят пред Би Би Си, че работата им е много трудна, защото не е било лесно да достигнат до мястото на трагедията и защото трябва много внимателно да работят, за да достигнат до пострадалите през купища смачкано желязо.
Според първоначалните съобщения сблъсъкт е между влака от Варшава за Краков, който е имал четири вагона и влака между Пшемишъл и Варшава, който е имал шест вагона. Двата влака са се озовали един срещу друг на един и същи коловоз, съобщи полската компания за железопътен транспорт. По непотвърдени данни влаковете са се движели с над 100 км/ч и поне три вагона за напълно унищожени.
В двете композиции е имало около 350 пътници, сред които и чужденци. Оцелели разказват, че са чули оглушителен шум и после са били изхвърлени от седалките. „Във вагоните и навън имаше части от тела”, казва един от оцелелите. Засега все още се идентифицират труповете. Не се знае каква е съдбата на двамата машинисти, предаде Ройтерс.
Води се разследване за причините за трагедията. Според някои информации в момента на катастрофата на успоредния коловоз са се извършвали ремонтни дейности. Кадри, излъчени по полски телевизии, показват двата локомотива и по три вагона от композициите, врязани един в друг.
Ранените са около 50 и три четвърти от тях са в тежко и критично състояние. Много хора са блокирани в дерайлиралите и смачкани вагони.
Катастрофата е станала в 21:15 часа местно време в събота вечерта на жп линията Варшава-Краков до малкото градче Шчекочини.
Премиерът Доналд Туск и няколко министри пристигнаха на мястото на трагедията. В спасителните работи участват близо 200 пожарникари, десетки линейки и два хеликоптера за спешна помощ. Пожарникари споделят пред Би Би Си, че работата им е много трудна, защото не е било лесно да достигнат до мястото на трагедията и защото трябва много внимателно да работят, за да достигнат до пострадалите през купища смачкано желязо.
Според първоначалните съобщения сблъсъкт е между влака от Варшава за Краков, който е имал четири вагона и влака между Пшемишъл и Варшава, който е имал шест вагона. Двата влака са се озовали един срещу друг на един и същи коловоз, съобщи полската компания за железопътен транспорт. По непотвърдени данни влаковете са се движели с над 100 км/ч и поне три вагона за напълно унищожени.
В двете композиции е имало около 350 пътници, сред които и чужденци. Оцелели разказват, че са чули оглушителен шум и после са били изхвърлени от седалките. „Във вагоните и навън имаше части от тела”, казва един от оцелелите. Засега все още се идентифицират труповете. Не се знае каква е съдбата на двамата машинисти, предаде Ройтерс.
Води се разследване за причините за трагедията. Според някои информации в момента на катастрофата на успоредния коловоз са се извършвали ремонтни дейности. Кадри, излъчени по полски телевизии, показват двата локомотива и по три вагона от композициите, врязани един в друг.
Вълнообразно
Няма коментари