Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2012 13:55 - "Господари на ефира" спрени заради Първанов
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1261 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
“Господари на ефира” си тръгнали от bTV заради ... Георги Първанов! Експрезидентът, който има силни позиции в медията, бил бесен от атаките на “Господарите” срещу него, научи “ШОУ” от свои източници в bTV. Откакто сдаде поста, той търсел всякакви начини да спре комедийното шоу да показва гафовете му. Босът в сянка на американската телевизия Красимир Гергов опънал здрав чадър над него, но не успял да пречупи “Господарите”. Именно това довело до “развода” между медията и хитовото предаване, пише БЛИЦ

Красимир Гергов еднолично наредил да се спрат приходите от реклама за шоуто, въпреки че те са включени в договора им. Това преляло чашата на братя Халваджиян и “Глобал вижън” изтеглиха предаванията си от bTV. “Някой ще трябва да плати компенсации за прекратения по никое време договор, но това няма да сме ние”, каза за “ШОУ” продуцентът Джуди Халваджиян.  "От началото на сезона нещата при нас са ад. Докато миналата година ходехме на работа с удоволствие, сега правенето на всяко предаване се превърна в кошмар”, споделиха и от екипа на “Господарите”.
Според служители в bTV Първанов бил станал особено чувствителен към всякакви шеги и закачки по негов адрес през последните месеци. “Той води битка на живот и смърт за БСП. Възможно е да е поел ангажименти, които трябва да изпълни на всяка цена, защото иначе може да го последва съдбата на Луканов. Каквато и да е причината – той е страшно озлобен и то срещу всички. Гергов се опитва да го спасява, но не е очаквал, че “Господарите” ще си тръгнат, вместо да клекнат”, разказаха хора от телевизията, пожелали анонимност от страх да не останат без работа.

Особено показателно за отношението на Първанов към решението на “Господарите” да напуснат медията беше странното злобеене на рупора му Слави Трифонов. “Уважаеми зрители, останете с програмата на Би Ти Ви и сериала “Двама мъже и половина”, с доволна усмивка отбеляза Дългия в края на шоуто си в деня, в който стана ясно, че „Господари на ефира” пада от програмната схема на bTV. През последните 3 години Слави нито веднъж не си позволи да рекламира предаването за гафове, което вървеше непосредствено след неговото токшоу. 

Шоуменът водеше няколко дела срещу "Господарите" заради това, че ползвали откъси от предаването му, с което, според него, били нарушили Закона за авторското право. В свои интервюта Маги и Джуди Халваджиян пък неведнъж казваха, че не разбират откъде идва отношението на Трифонов, с когото допреди не много години са поддържали отлични отношения. Слави се озлоби към арменските братя,  след като в началото на 2008-а година няколко от участниците в „Танцувай с мен 1” потърсиха „Господари на ефира”, за да се оплачат, че са били излъгани от гологлавия шоумен, който в национален ефир обеща да ги вземе на лятното си турне и да ги снима в клип към песен. Дългия се ядосал, че продукцията на Халваджиян дала трибуна на “измамените камилчета” и излъчила запис с обвиненията им, без да го предупреди предварително.
В кулоарите на телевизията обаче се коментира, че глашатаят на Първанов не би се радвал толкова на свалянето от ефир на шоуто, ако не го смяташе за победа на експрезидента. 

А неговото камъче в обувката се оказа разкритието на “Господарите” обаче за новогодишната му реч. Те доказаха, че Първанов е изричал едни и същи думи в петте минути преди 12 часа през десетте години като президент! Доволно често от комедийното шоу осмиват и битката му със Сергей Станишев. “Отдавна имаше опити за намеса във вътрешната политика на предаването.  Не можехме да излъчваме разследване срещу БНР, защото Валерий Тодоров е назначен от Първанов. Не можеше да пуснем репортаж дори за един мошеник, който по принцип беше никой, но се казва Антон Станков. Обясниха ни, че е по-добре да го пропуснем, за да не станела грешка”, разказват сценаристи на “Господари на ефира”. 

bTV намекнали на братя Халваджиян, че е по-добре да приемат условията и да не се закачат с “големите” още като спряха “Море от любов”. Предаването девет години беше в ефир и поддържаше стабилен рейтинг, но изненадващо “американската” медия отказа да преподпише договора за излъчването му. Последвали наказания и глоби за всяка секунда просрочие в ефир или за не докрай замазан фирмен знак. “В същото време ние често започвахме в 24 без 18, без 20 и дори в без 15. А тогава хората вече са безутешно заспали”, палят се от “Глобал вижън”.

“Господари на ефира” стартира в ефира на bTV на 14 септември 2009 г. с договор за 3 години. Началният час на предаването 23.30 е трябвало да е само за няколко месеца, а от втория сезон да тръгнат в праймтайма, а записът на предаването да е два часа преди излъчване.  Това обаче останало само голо обещание от страна на bTV,  които си измили ръцете с повторенията от 18.30. “Така решиха, че правим идеален общ рейтинг и няма нужда да влизаме в праймтайма”, обясниха от екипа на шоуто.  После започнало рязането на пари от бюджета, ефирно време и глоби. Така се стигна до финия икономически рекет с орязването на цяла клауза от договора за приходите от рекламни постъпления без логично обяснение. 

До редакционното приключване на “ШОУ” преговорите на “Господарите” с Нова тв бяха почти пред финал, но ТВ7 също дадоха оферта за привличане на хитовото предаване. Най-вероятно на пресконференцията в сряда продуцентът Джуди Халваджиян ще обяви телевизията, която е спечелила наддаването за тях, както и конкретните причини за скъсването с bTV. 



Гласувай:
3
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 11270423
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 36805
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930