Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
27.04.2012 21:12 -
Аню Ангелов: Полетите ще бъдат увеличени с 34% тази година
Пилотът на падналия изтребител МиГ- 29 майор Илия Дойчинов е летял от началото на тази година досега едва 27 часа. Стандартите обаче изискват годишно летателните часове да бъдат 150.
Това стана ясно по време на днешния брифинг на военния министър Аню Ангелов във връзка с вчерашния инцидент с военния самолет близо до Пловдив. "Майор Дойчинов има над 800 летателни часа опит в кариерата си, а само от началото на 2012 досега - 27 летателни часа", заяви министърът.
Аню Ангелов каза още, че миналата година са изхарчени 50 милиона лева допълнително за гориво и са проведени 24% повече военни учения и полети в сравнение с 2010 година. През тази година също предвиждаме увеличение на полетите с около 34%, изтъкна още министър Ангелов.
Министърът отрече твърдения в медиите, че ще купуваме нови МиГ-29. По думите самолетите са от 2007 година и минали капиталов ремонт, който ги прави практически почти като нови и имат гаранция до 2029 година.
През 2007 г. на авариралия вчера самолет, както и на всички останали 15 самолета, са извършени капитално-възстановителни ремонти, след което конкретният самолет е налетял 277ч. и 13 мин., като на всеки 200 ч. нальот му е извършван периодичен преглед и обслужване от инженерно-техническия състав в базата.
Възможните причини за подобни аварии са 3, коментира министър Аню Ангелов.Едната вероятна причина могат да бъдат метеорологичните условия, но в случая вчера не става въпрос за лошо време. Остават причините човешка грешка или техническа неизправност, поясни военният министър.
За изпълнението на задачата му вчера самолетът е минал предполетна подготовка, по време на която не са констатирани неизправности, обясни министър Ангелов.
Повече от 400 млн. долара са ни нужни за нови самолети, но от думите на военния министъра стана ясно, че не разполагаме с тези средства.
Междувременно стана ясно, че единия от катапултиралите пилоти ще бъде опериран. Летците са преместени от пловдивската Военна болница във ВМА-София.
Счупване на два съседни прешлена ще наложи провеждането на хирургична стабилизация на капитан Петър Методиев, съобщи доц. Тихомир Евтимов, началник на Клиниката по неврохирургия към ВМА.
Доц. Евтимов увери, че състоянието на майор Илия Дойчинов и капитан Петър Методиев е добро. Те са контактни, адекватни и с добри витални функции. Опасност за живота им няма, тъй като най-рисковото първо денонощие е преминало.
Потърсен за коментар д-р Владимир Пранджев заяви пред репортер на БЛИЦ, който също е участвал в опериращия екип обясни, че операцията е минала успешно, състоянието на оперирания е стабилно и няма опасност от рецидив. Той добави, че и в момента се правят скенери на двамата пилоти, а точната диагноза тепърва ще се уточни.
При излитане за изпълнение на летателна задача на 26 април около 10,30 на борда на учебно-бойният самолет МиГ- 29 от Авиобаза „Граф Игнатиево" възникнал пожар. По указание на ръководителя на полети пилотите насочили самолета в безопасно направление и катапултирали успешно на 1,5 км. източно от с. Голям Чардак.
На мястото на инцидента пристигнал първо военен хеликоптер, който откарал двамата пилоти във Военна болница-Пловдив.
Това стана ясно по време на днешния брифинг на военния министър Аню Ангелов във връзка с вчерашния инцидент с военния самолет близо до Пловдив. "Майор Дойчинов има над 800 летателни часа опит в кариерата си, а само от началото на 2012 досега - 27 летателни часа", заяви министърът.
Аню Ангелов каза още, че миналата година са изхарчени 50 милиона лева допълнително за гориво и са проведени 24% повече военни учения и полети в сравнение с 2010 година. През тази година също предвиждаме увеличение на полетите с около 34%, изтъкна още министър Ангелов.
Министърът отрече твърдения в медиите, че ще купуваме нови МиГ-29. По думите самолетите са от 2007 година и минали капиталов ремонт, който ги прави практически почти като нови и имат гаранция до 2029 година.
През 2007 г. на авариралия вчера самолет, както и на всички останали 15 самолета, са извършени капитално-възстановителни ремонти, след което конкретният самолет е налетял 277ч. и 13 мин., като на всеки 200 ч. нальот му е извършван периодичен преглед и обслужване от инженерно-техническия състав в базата.
Възможните причини за подобни аварии са 3, коментира министър Аню Ангелов.Едната вероятна причина могат да бъдат метеорологичните условия, но в случая вчера не става въпрос за лошо време. Остават причините човешка грешка или техническа неизправност, поясни военният министър.
За изпълнението на задачата му вчера самолетът е минал предполетна подготовка, по време на която не са констатирани неизправности, обясни министър Ангелов.
Повече от 400 млн. долара са ни нужни за нови самолети, но от думите на военния министъра стана ясно, че не разполагаме с тези средства.
Междувременно стана ясно, че единия от катапултиралите пилоти ще бъде опериран. Летците са преместени от пловдивската Военна болница във ВМА-София.
Счупване на два съседни прешлена ще наложи провеждането на хирургична стабилизация на капитан Петър Методиев, съобщи доц. Тихомир Евтимов, началник на Клиниката по неврохирургия към ВМА.
Доц. Евтимов увери, че състоянието на майор Илия Дойчинов и капитан Петър Методиев е добро. Те са контактни, адекватни и с добри витални функции. Опасност за живота им няма, тъй като най-рисковото първо денонощие е преминало.
Потърсен за коментар д-р Владимир Пранджев заяви пред репортер на БЛИЦ, който също е участвал в опериращия екип обясни, че операцията е минала успешно, състоянието на оперирания е стабилно и няма опасност от рецидив. Той добави, че и в момента се правят скенери на двамата пилоти, а точната диагноза тепърва ще се уточни.
При излитане за изпълнение на летателна задача на 26 април около 10,30 на борда на учебно-бойният самолет МиГ- 29 от Авиобаза „Граф Игнатиево" възникнал пожар. По указание на ръководителя на полети пилотите насочили самолета в безопасно направление и катапултирали успешно на 1,5 км. източно от с. Голям Чардак.
На мястото на инцидента пристигнал първо военен хеликоптер, който откарал двамата пилоти във Военна болница-Пловдив.
Вълнообразно
МиГ-29 се разби край пловдивско село
Пилотска грешка е причина за разбилия се...
Плевнелиев щял да лети с фаталния МиГ-29
Пилотска грешка е причина за разбилия се...
Плевнелиев щял да лети с фаталния МиГ-29
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари