Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
02.05.2012 22:41 -
Пилотска грешка е причина за разбилия се изтребител МиГ 29
Пилотска грешка е причината за катастрофата с изтребителяМиГ-29 миналата седмица, съобщи военният министър Аню Ангелов в сряда.
Според предварителния доклад на разследващата комисияинцидентът се дължи на "грешка в експлоатацията на летателната техника при излитане".
Ангелов обаче не уточни какво точно се е случило, но отдадеслучая на това, че пилотът е отклонил вниманието си за секунда при излитането.
Изтребителят МиГ-29 се запали при полет в четвъртък и падна близо до пловдивското село Голям чардак. Двамата пилоти успяха да катапултират и са още в болница.
Инцидентът е стана при учебен полет по време на българо-американското учение "Тракийска звезда", което се провежда на авиобаза Граф Игнатиево.
Ангелов не каза дали пилотите ще бъдат наказани. Военният министър отново отхвърли възможносттаинцидентът да се дължи на недостатъчния брой летателни часове.
Министърът съобщи по-рано, че Министерството на отбраната няма необходимите средства, за да осигури на военните пилоти толкова летателни часове, колкото имат колегите им в НАТО. Ангелов каза, че българските пилоти имали средно по 80 часа годишно във въздуха при средни за страните членки на НАТО 160 часа. Според експерти и представители на военновъздушните сили обявените от Ангелов часове обаче са силно завишени, като реално военните пилоти прекарват във въздуха дори по-малко от 60 часа годишно.
Командващият военно-въздушните сили генерал-майор Константин Попов съобщи от своя страна, че най-вероятно от следващата седмица ще бъдат вдигнати във въздуха изтребителите МиГ-29, след като полетите им бяха спрени до уточняване дали инцидентът не се дължи на техническа причина.
Това е втората катастрофа с МиГ-29, откакто машините са доставени през 1989 година. Катастрофа с МиГ-29 е имало и през 1994 година, но е била по вина на пилота. Инцидентът е станал при изпълнение на фигура от висшия пилотаж при малка височина.
Състоянието на двамата пилоти, катапултирали при инцидента от миналата седмица, е добро. Единият от тях - майор Илия Дойчинов, ще бъде изписан от военна болница утре, но ще носи един месец специален корсет за стабилизиране на гръдните прешлени.
Предвижда се в четвъртък да бъде направена стабилизираща операция на два лумбални прешлена на другия пилот - капитан Петър Методиев.
Според предварителния доклад на разследващата комисияинцидентът се дължи на "грешка в експлоатацията на летателната техника при излитане".
Ангелов обаче не уточни какво точно се е случило, но отдадеслучая на това, че пилотът е отклонил вниманието си за секунда при излитането.
Изтребителят МиГ-29 се запали при полет в четвъртък и падна близо до пловдивското село Голям чардак. Двамата пилоти успяха да катапултират и са още в болница.
Инцидентът е стана при учебен полет по време на българо-американското учение "Тракийска звезда", което се провежда на авиобаза Граф Игнатиево.
Ангелов не каза дали пилотите ще бъдат наказани. Военният министър отново отхвърли възможносттаинцидентът да се дължи на недостатъчния брой летателни часове.
Министърът съобщи по-рано, че Министерството на отбраната няма необходимите средства, за да осигури на военните пилоти толкова летателни часове, колкото имат колегите им в НАТО. Ангелов каза, че българските пилоти имали средно по 80 часа годишно във въздуха при средни за страните членки на НАТО 160 часа. Според експерти и представители на военновъздушните сили обявените от Ангелов часове обаче са силно завишени, като реално военните пилоти прекарват във въздуха дори по-малко от 60 часа годишно.
Командващият военно-въздушните сили генерал-майор Константин Попов съобщи от своя страна, че най-вероятно от следващата седмица ще бъдат вдигнати във въздуха изтребителите МиГ-29, след като полетите им бяха спрени до уточняване дали инцидентът не се дължи на техническа причина.
Това е втората катастрофа с МиГ-29, откакто машините са доставени през 1989 година. Катастрофа с МиГ-29 е имало и през 1994 година, но е била по вина на пилота. Инцидентът е станал при изпълнение на фигура от висшия пилотаж при малка височина.
Състоянието на двамата пилоти, катапултирали при инцидента от миналата седмица, е добро. Единият от тях - майор Илия Дойчинов, ще бъде изписан от военна болница утре, но ще носи един месец специален корсет за стабилизиране на гръдните прешлени.
Предвижда се в четвъртък да бъде направена стабилизираща операция на два лумбални прешлена на другия пилот - капитан Петър Методиев.
Вълнообразно
България е спряла от полети самолетите с...
МиГ-29 се разби край пловдивско село
Аню Ангелов: Полетите ще бъдат увеличени...
МиГ-29 се разби край пловдивско село
Аню Ангелов: Полетите ще бъдат увеличени...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари