Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.05.2012 08:16 -
Плевнелиев щял да лети с фаталния МиГ-29
Президентът Росен Плевнелиев се е разминал на косъм от самолетна катастрофа. Той е трябвало да се качи на демонстративен полет с МиГ-29 часове след като подготвяният за ВИП тренировките на следващия ден изтребител падна край Пловдив, твърди Монитор, позовавайки се на високопоставен държавник.
Планът, който се обсъждал непосредствено преди катастрофата на 26 април, бил Плевнелиев да литне с МиГ-29 в двойка с шефа на депутатите от ГЕРБ Красимир Велчев. Той обаче бил офертиран да се качи на американски изтребител Ф-16, също подготвян за ВИП учението, което така и не се състоя.
Имаше наистина предложение за полет към президента, призна прессекретарят на държавния глава Мария Иванова. Тя обаче отрече от „Дондуков” 2 да са приемали поканата. По думите й Плевнелиев трябвало да отиде на Граф Игнатиево за ВИП тренировката и да поздрави присъстващите там хора.
От военното министерство пък обясниха, че във ВВС не знаят за подобни намерения на президента, но полети от този тип винаги били отворени за държавния глава, премиера и МО шефа, стига те да имат желание. В предварителната програма за отмененото събитие на 27 април не фигурирали такива. Иначе всякакви отделни покани и договорки били възможни.
По принцип на открити за медиите мероприятия, какъвто трябваше да бъде тренировъчният ВИП ден на авиобазата, не било за предпочитане публични личности да се подлагат на подобни екстремни изживявания.
Причината била, че нетренираните хора обикновено се чувствали доста зле след полет с изтребител. Освен това на летището щели да присъстват мнозина високопоставени гости, сред които оглавяващият европейското ВВС командване на САЩ ген. Марк Уелш, допълниха от МО.
Освен представители на родната власт, чужди дипломати у нас, сред които щатският посланик Джеймс Уорлик, също изразявали многократно пред ведомството своите намерения да полетят при възможност с наша бойна машина. Плановете на американския дипломат досега обаче така и не били осъществени.
Инцидентът с фаталния изтребител стана при излитане за учебен полет във връзка с насрочения на авиобаза Граф Игнатиево тренировъчен ВИП ден, който трябваше да се състои на 27 април. След катастрофата обаче полетите с МиГ бяха отменени до второ нареждане, а събитието в рамките на българо-американското учение „Тракийска звезда 2012”, което тече от средата на април, беше отменено.
Планът, който се обсъждал непосредствено преди катастрофата на 26 април, бил Плевнелиев да литне с МиГ-29 в двойка с шефа на депутатите от ГЕРБ Красимир Велчев. Той обаче бил офертиран да се качи на американски изтребител Ф-16, също подготвян за ВИП учението, което така и не се състоя.
Имаше наистина предложение за полет към президента, призна прессекретарят на държавния глава Мария Иванова. Тя обаче отрече от „Дондуков” 2 да са приемали поканата. По думите й Плевнелиев трябвало да отиде на Граф Игнатиево за ВИП тренировката и да поздрави присъстващите там хора.
От военното министерство пък обясниха, че във ВВС не знаят за подобни намерения на президента, но полети от този тип винаги били отворени за държавния глава, премиера и МО шефа, стига те да имат желание. В предварителната програма за отмененото събитие на 27 април не фигурирали такива. Иначе всякакви отделни покани и договорки били възможни.
По принцип на открити за медиите мероприятия, какъвто трябваше да бъде тренировъчният ВИП ден на авиобазата, не било за предпочитане публични личности да се подлагат на подобни екстремни изживявания.
Причината била, че нетренираните хора обикновено се чувствали доста зле след полет с изтребител. Освен това на летището щели да присъстват мнозина високопоставени гости, сред които оглавяващият европейското ВВС командване на САЩ ген. Марк Уелш, допълниха от МО.
Освен представители на родната власт, чужди дипломати у нас, сред които щатският посланик Джеймс Уорлик, също изразявали многократно пред ведомството своите намерения да полетят при възможност с наша бойна машина. Плановете на американския дипломат досега обаче така и не били осъществени.
Инцидентът с фаталния изтребител стана при излитане за учебен полет във връзка с насрочения на авиобаза Граф Игнатиево тренировъчен ВИП ден, който трябваше да се състои на 27 април. След катастрофата обаче полетите с МиГ бяха отменени до второ нареждане, а събитието в рамките на българо-американското учение „Тракийска звезда 2012”, което тече от средата на април, беше отменено.
Вълнообразно
България е спряла от полети самолетите с...
МиГ-29 се разби край пловдивско село
Аню Ангелов: Полетите ще бъдат увеличени...
МиГ-29 се разби край пловдивско село
Аню Ангелов: Полетите ще бъдат увеличени...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари