Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2012 17:43 - На Лаута валят оставки!
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.10.2012 20:28


Атанас Узунов вече не е административен директор на Локомотив (Пловдив).    Бившият топрефер заявил, че се маха от поста, след като феновете му поискаха оставката в официалната декларация.    “Не мога да се бия с феновете на клуба и е по-добре да се махна от поста, който заемам”, е казал Узунов за Гонг. 

Минути по-късно стана известно, че и почетният президент на клуба Христо Бонев - Зума е подал оставка.

"След като в събота г-н Марешки бе взел решение да уволни Емил Велев, аз бях човекът, който предложи Гонзо. Предвид амбицията му и това, че е израснал тук. На днешната среща, на която присъствах и аз, те не намериха общ език, тъй като имат различия по много точки. Проблемът не е финансов, защото Гонзо е направил много пари като футболист, а за г-н Марешки милионите не са проблем. Те просто не намериха общ път", каза Бонев пред "Гонг".   "Казах на Атанас Узунов, че аз чувствам вина и трябва да подам оставка. Аз съм много изморен психически от това, което става в отбора. Вече ще съм обикновен фен, който ще помага на г-н Марешки, ако има нужда, както и на новите треньори. Мисля, че цялата обстановка е такава, че след принудителното отказване на г-н Динев от отбора, все още не е намерен верният път за работата в един футболен клуб", добави той. 
  По-рано днес във фенсайта lportala.net бе пусната официална декларация от почти всички фракции на фенклуба, в която черно-белите привърженици поискаха оставките на цялото административно ръководство.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13043846
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930