Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 21:54 - Цветанов нахока Иван Костов за Самоковеца, “Балкан” и “Кремиковци”
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1713 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
з не съм вицепремиер и министър на вътрешните работи, за да ме обича Иван Костов или някой, който гравитира около Иван Костов. Това каза вътрешният министър Цветан Цветанов, в отговор на изказването на съпредседателя на Синята коалиция Иван Костов по време на емоционално обсъждане на Законопроекта за управление на системата за защита на националната сигурност. Цветанов припомни на Костов: „Вие като министър-председател нямахте политическата воля да отворите досиетата на бившата Държавна сигурност, защото и във вашия кабинет имаше такива хора, дори говорителят ви беше такъв. Защо не показахте ефективност в защитата на националната сигурност относно корупционните практики с приватизацията. Давам за пример авиокомпания „Балкан”, „Кремиковци” - каза той.

„Нормално е да сте свалили доверието си, защото вицепремиерът Цветанов успя да ви докаже, че Алексей Петров, който вие създадохте и вие толерирахте, всъщност се превърна в основния играч в подземния свят, подкрепян от изпълнителната власт в лицето на министър-председателя Иван Костов от 1997 до 2001 г. Аз знам, че няма да ме обичате. Аз не съм вицепремиер, за да ме обича Иван Костов, а за да извадя всичко това наяве”, заяви Цветанов и даде пример с делото Килърите, с убийството на Емил Кюлев. 
„Косьо Самоковеца кой го създаде? Да не го създаде Цветанов, който не обичате?”, попита министърът.  Кой направи тези кръгове през годините на прехода? Знам, че никога няма да ме заобичате. Когато идвахте в моя кабинет, ме подкрепяхте, а тук на трибуната заявявате, че не ме обичате. Знам, че няма да ме обичате, нито ще ви искам дъщерята, за да се женя за нея, нито пък искам да влизам във вашето семейство. Нито пък искам да ме обичат от БСП, които постоянно ме критикуват”, каза още Цветанов. 
Преди изказването на Цветанов Иван Костов остро разкритикува Законопроекта за управление на системата за защита на националната сигурност. „Този закон има много слабости в дефинициите. Този, който го е писал, не осъзнава смисъла на понятието национална сигурност”, коментира Костов. Призовавам депутатите от парламентарната група на Синята коалиция да не гласуват за този закон, защото ние сме снели доверието си от вицепремиера Цветанов, каза Костов. 
„Къде е човекът, който е подписал законопроекта? Защо го няма в залата министър-председателят, а още сега прехвърля отговорността върху вицепремиера”, попита Костов. „Това не е закон за трансплантациите или за детските градини. Това е закон, който трябва да изгради националната сигурност”, подхвърли ядосан Костов. /БЛИЦ


Тагове:   политика,   Цветанов,   костов,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13031745
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930