2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Стандартът ще бъде въведен поетапно, като от 1 април т.г. комуникационните агенции ще прилагат правилата при изработката на всички рекламни клипове, предназначени за телевизия, каза изпълнителният директор на АБРО Мехти Меликов. Изравненият звук на рекламите с този на останалите програми ще е задължителен за всички тв оператори, независимо от метода на разпространение - наземно радиоразпръскване, кабел, сателит, IPTV, или от вида на предоставяната медийна услуга -линейна или нелинейна.
Новите правила се въвеждат по препоръка на Европейския съюз. Те предвиждат измерването на три основни характеристики на звуковия сигнал, което да компенсира съществуващата към момента практика на измерване единствено на максималното ниво на сигнала.
Ефектът за телевизионните реклами ще се изразява в увеличаване на динамичния обхват, намаляване на неприятното усещане от компресия и намаляване на изкривяванията. Методът е с доказани качества от инженерна и научна гледна точка, като е проверен и на практика, посочват организациите.
За проблема с дразнещо шумните реклами бяха подадени множество жалби от зрители в Съвета за електронни медии (СЕМ), който пое инициативата за регулация чрез законодателни промени, припомни председателят на регулатора Георги Лозанов. Много е хубаво нещата да стават чрез воля и сега решението е в ръцете на професионалните организации, каза той.