Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
30.07.2013 19:44 -
Жп линията Пловдив - Бургас под въпрос
Изпълнението на строежа на железопътната магистрала "Тракия“ в участъка от Пловдив до Бургас до края на 2015 г. е под въпрос заради отменен от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) търг за избор на изпълнител на пет тягови подстанции. За това Националната компания "Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ) ще обжалва решението на антимонополния орган пред Върховния административен съд, заяви изпълнителният директор на държавното дружество Милчо Ламбрев пред Mediapool.

Изграждането на популярната като железопътната "Тракия“ отсечка се финансира от оперативна програма "Транспорт“. Парите за нея трябва да бъдат усвоени до ноември 2015 г. Заради малкото оставащо време няма да има възможност за провеждане на нова обществена поръчка, обясни Ламбрев. Така тези подстанции, за които не бъдат подписани договори с изпълнителите до края на годината, ще трябва да се строят с пари от бюджета.
В понеделник КЗК отмени избора на сдружение "ВИЕЕ“ за изпълнител на ремонта и модернизацията на тяговите подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол. Консорциумът, в който влизат "Водстрой“ Пловдив, "Електролукс Табаков“, "Електроенергопроект“ и "Интеркомплекс“, спечели търга с цена от 16 млн. лв. без ДДС.
Според регулатора сдружението не е превело на български част от документите в офертата си и по този начин не покрива условията, заложени от НКЖИ в тръжната документация. В техническото си предложение дружеството е представило над 3000 страници с ръководства за употреба, сертификати за произход, протоколи от изпитване, съдържащи технически данни и спецификации на оборудването и системите, свързани с изпълнението на предмета на поръчката, които не са преведени на български език, е посочено в решението на КЗК.
На това основание антимонополният орган смята, че единственият допуснат до класиране и определен за изпълнител участник не отговаря на изискванията и е трябвало да бъде отстранен от процедурата. Според КЗК трябва да се обяви нова поръчка.
Непреведените 3000 страници документи на български език са допълващи офертата на кандидата и не са основните изискуеми съгласно тръжната документация, каза Милчо Ламбрев.
Другата позиция по обществената поръчка за ремонта на тяговите подстанции в Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на тяговите подстанции, секционни постове и разединители от централния диспечерски център в Пловдив пък беше прекратена от НКЖИ. Причината беше, че нито една от офертите на осемте кандидата не отговаряше на обявените условия в тръжната документация. Сега за тази позиция предсоти да се обяви нова обществена поръчка, обясни жп шефът.
Строителството на участъка от Пловдив до Бургас на железопътната магистрала "Тракия“ се осъществява от консорциум "ДжиСиЕф-СК-13-Трейс Рейлинфра“. За строителния надзор на обекта отговаря обединението "Етаконс-Вито Прато“. Стойността на целия проект е близо 478 млн. лв., от които безвъзмездната помощ от еврофондовете е над 343 млн. лв. До момента от тях са усвоени 155 млн. лв., показва справка в системата за управление на еврофондовете ИСУН.
Строителството на железопътната магистрала е разделено на три лота. В близките седмици предстои да бъде пуснато в експлоатация трасето по първи участък от Михайлово до Калояновец, съобщи министърът на транспорта Данаил Папазов в Стара Загора. Дължината на участъка е 10.6 км, като разгърнатата дължина на железния път е 21 км.

Изграждането на популярната като железопътната "Тракия“ отсечка се финансира от оперативна програма "Транспорт“. Парите за нея трябва да бъдат усвоени до ноември 2015 г. Заради малкото оставащо време няма да има възможност за провеждане на нова обществена поръчка, обясни Ламбрев. Така тези подстанции, за които не бъдат подписани договори с изпълнителите до края на годината, ще трябва да се строят с пари от бюджета.
В понеделник КЗК отмени избора на сдружение "ВИЕЕ“ за изпълнител на ремонта и модернизацията на тяговите подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол. Консорциумът, в който влизат "Водстрой“ Пловдив, "Електролукс Табаков“, "Електроенергопроект“ и "Интеркомплекс“, спечели търга с цена от 16 млн. лв. без ДДС.
Според регулатора сдружението не е превело на български част от документите в офертата си и по този начин не покрива условията, заложени от НКЖИ в тръжната документация. В техническото си предложение дружеството е представило над 3000 страници с ръководства за употреба, сертификати за произход, протоколи от изпитване, съдържащи технически данни и спецификации на оборудването и системите, свързани с изпълнението на предмета на поръчката, които не са преведени на български език, е посочено в решението на КЗК.
На това основание антимонополният орган смята, че единственият допуснат до класиране и определен за изпълнител участник не отговаря на изискванията и е трябвало да бъде отстранен от процедурата. Според КЗК трябва да се обяви нова поръчка.
Непреведените 3000 страници документи на български език са допълващи офертата на кандидата и не са основните изискуеми съгласно тръжната документация, каза Милчо Ламбрев.
Другата позиция по обществената поръчка за ремонта на тяговите подстанции в Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на тяговите подстанции, секционни постове и разединители от централния диспечерски център в Пловдив пък беше прекратена от НКЖИ. Причината беше, че нито една от офертите на осемте кандидата не отговаряше на обявените условия в тръжната документация. Сега за тази позиция предсоти да се обяви нова обществена поръчка, обясни жп шефът.
Строителството на участъка от Пловдив до Бургас на железопътната магистрала "Тракия“ се осъществява от консорциум "ДжиСиЕф-СК-13-Трейс Рейлинфра“. За строителния надзор на обекта отговаря обединението "Етаконс-Вито Прато“. Стойността на целия проект е близо 478 млн. лв., от които безвъзмездната помощ от еврофондовете е над 343 млн. лв. До момента от тях са усвоени 155 млн. лв., показва справка в системата за управление на еврофондовете ИСУН.
Строителството на железопътната магистрала е разделено на три лота. В близките седмици предстои да бъде пуснато в експлоатация трасето по първи участък от Михайлово до Калояновец, съобщи министърът на транспорта Данаил Папазов в Стара Загора. Дължината на участъка е 10.6 км, като разгърнатата дължина на железния път е 21 км.
Вълнообразно
БДЖ стачкува утре. Транспортният министъ...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
Ремонтът на жп линията Димитровград-Свил...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
Ремонтът на жп линията Димитровград-Свил...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари