Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2020 00:11 - Вълнолом
Автор: evrazol Категория: Политика   
Прочетен: 2920 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 19.05.2020 00:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Секу нещу с времето си. От кога чакам аз да се отворят вратите на университета и куцо, кьораво и сакато да го напъпли и да станем вкупом един вишистки народ и да напъплим световната ентелегенция.
Алеа акта ест! Ша кандидатствам. Нищо, че дипломата ми е 3.50. Човек трябва да фаща шансовете за рогите и да ги мандръса тия шансове, ча доде се образова.
Мойто ми самообразование бая ми разви общата информираност. Образувах се у Фейсбук и още се образувам. РечЕ нещо некой за икономика - търся инфо и коментирам. Рече за пулетика - пак така. Уикито ми станА тотален наръчник. Компетентност ме изпълва изпонасекъде и нема такъв крем карамел, дето аз да не съм му мерудията.
Ако запиша право, като нищо ще стана един правосъден министър некой ден, кога почнат да оценяват ората по достойнство.
Ако запиша туризъм, може да открия първия център за карантиниране на заразени, като приют за кучета един вид и да спечеля маса пари. Барем колку Ангулкова мом. Ако ма влече политологията, може да стана балансьор на междупартиини интереси в некой щат на САЩ, или конултант на офшорен предприемач, примерно. Образувание си е нужно и на нас необразувани хора не са ни нужни ние да ги образуваме скоропостижно.
Най ме влече инженерството. Генното. Ако ме изкарат на практика до новия суперкомпютър, такъв човек ще им изпроектирам, че да им падне шапката. Образуван, компетентен, лоялен, безогледен, победител, православен и трибезначален откъм ползваемостта. Направо да вземе премиера и на рамо да си го носи към славата и всеблагодарността.
Биологически погледнато - пак ми требва образувание. Некво туморно, което да ми издига биологията над органичната същност, да асимилира и да просперира самоубийствено до пълна победа на давността.
Сега си търся спонсор на талантити, щото съм маргинал и немам осигуровки, що не съм ги плащал и нема да имам панция. Пък следването си е разход.
Толку хора инвестират в нАука, начи ще инвестират и в мен за бъдещето на своето бъдеще.
Искам да съм йорист-икономист-програмист-лобист-вълнолом. Може и само вълнолом. Тва нали са тия, де чепкат вълна с вишуто си образувание


Тагове:   тъг,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - това е идея "Най ме влече ин...
21.08.2020 16:56
това е идея "Най ме влече инженерството. Генното. Ако ме изкарат на практика до новия суперкомпютър, такъв човек ще им изпроектирам, че да им падне шапката
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1969147
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031