Постинг
17.01.2022 16:53 -
Абстрактният интелект
Автор: dedenze
Категория: Технологии
Прочетен: 8414 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 18.01.2022 15:05
Прочетен: 8414 Коментари: 5 Гласове:
11
Последна промяна: 18.01.2022 15:05
Бавното, еволюционно и неравномерно развитие на разума, дължащо се на
биологичната същност на човека го принуди да създаде система от спорни, реперни понятия. Такива са истината, времето, интелекта, морала, партиите, религиите ... Това са философски понятия с цел да обяснят и опростят вселенските явления и закони. За да ме разберете по- бързо си отговорте на въпроса кой е с по- висок интелект - човека или делифина, Хитлер или Сталин ?! Вижте съдържанието на постингите в раздел технологии и определете кои от тях са свързани с понятието, при пълна свобода да бъдат публикувани другаде!?
fun1001
Най- общо казано интелекта е осмивано и отричано качество, особено от по- ограничените и недоразвити примати. Той се базира на мисленето , анализа и действието спрямо обективни, доказани научни закони и факти. Това
е така, защото може да бъде независимо, отлично средство за оценка на хората. Средство за деференцирано, несубективно заплащане и правилен път на развитие! Безпартиен, некапиталистически път на развитие, стимулиран от
индивидуалните възможности, постижения и трудолюбие на всеки. Интелекта
не се онаследява, той е гениално богатство в помощ на всички, затова трябва да се подкрепя и оценява най-високо.
Някой би оспорил и заменил човешкия интелект с изкустбен, синтетичен?
Дай Боже,тогава ще надминем създателя? За сега това е невъзможно, защото сме създали само елементарна, двукординатна матрица за памет.Според струнната теория, т. н. степени на свобода са повече от 18 и навярно , човешкия мозък ползува всичките !? Хилядолетия го изучаваме но напредъка е нищожен. Още от майчината утроба, човешкия мозък започва да натрупва информация и разумно поведение. В зависимост от нейното значение помни за ц ял живот, формира интелект, който е основа на технологичния и техническия прогрес.С възрастта уникалните възможности на мозъчната дейност намаляват и деградират, губи се класификаторската и мисловната дейност, което води до деменция и умствени болести.Пораженията са многостранни, но забележете, ние помним до последно, случки и събития от най-ранните ни години. С големи подробности кадри, цветове, усещания, чувства ... да не говорим, че в човека има и т.н. духовна субстанция за която почти нищо не знаем .Желаещите да създадат изкуствен интелект, трябва да са особено внимателни, защото е почти сигурно,че ще създадът Франкенщайн !
.
Да допуснем,че е създаден мозък и е обезпечен програмно и енергийно,
кой, къде и как ще го обучи, какви цели и задачи ще му постави, как ще елеминира агресивността и липсата на емоции и човешки добродетели, какви права ще му предостави !? Този мозък трябва да се самообучава непрестанно.
За колко време ще стигне до извода, че хората са крайно несъвършенни и трябва да бъдат унищожени ? Днес огромна част от нас, анализираики живота си, перспективите и безизходицата, са готови да унищожат другите !
Да не бъдем песимисти, развитието на науката е безкраен процес. Генното инженерство създава вече човешки и синтетични органи, наскоро присадиха на човек сърце от свиня...Перспективата в развитието на изкуствения интелект е в записа и обезсмъртяването, с възможност за общуване с ума на починали хора,със създаване на хуманоидни роботи за опасни мисии в нечовешка среда. Мисля,че т.н. извънземни отдавна го използуват, клонирайки и размножавайки ценни и високоинтелигентни умове !
биологичната същност на човека го принуди да създаде система от спорни, реперни понятия. Такива са истината, времето, интелекта, морала, партиите, религиите ... Това са философски понятия с цел да обяснят и опростят вселенските явления и закони. За да ме разберете по- бързо си отговорте на въпроса кой е с по- висок интелект - човека или делифина, Хитлер или Сталин ?! Вижте съдържанието на постингите в раздел технологии и определете кои от тях са свързани с понятието, при пълна свобода да бъдат публикувани другаде!?
fun1001
Най- общо казано интелекта е осмивано и отричано качество, особено от по- ограничените и недоразвити примати. Той се базира на мисленето , анализа и действието спрямо обективни, доказани научни закони и факти. Това
е така, защото може да бъде независимо, отлично средство за оценка на хората. Средство за деференцирано, несубективно заплащане и правилен път на развитие! Безпартиен, некапиталистически път на развитие, стимулиран от
индивидуалните възможности, постижения и трудолюбие на всеки. Интелекта
не се онаследява, той е гениално богатство в помощ на всички, затова трябва да се подкрепя и оценява най-високо.
Някой би оспорил и заменил човешкия интелект с изкустбен, синтетичен?
Дай Боже,тогава ще надминем създателя? За сега това е невъзможно, защото сме създали само елементарна, двукординатна матрица за памет.Според струнната теория, т. н. степени на свобода са повече от 18 и навярно , човешкия мозък ползува всичките !? Хилядолетия го изучаваме но напредъка е нищожен. Още от майчината утроба, човешкия мозък започва да натрупва информация и разумно поведение. В зависимост от нейното значение помни за ц ял живот, формира интелект, който е основа на технологичния и техническия прогрес.С възрастта уникалните възможности на мозъчната дейност намаляват и деградират, губи се класификаторската и мисловната дейност, което води до деменция и умствени болести.Пораженията са многостранни, но забележете, ние помним до последно, случки и събития от най-ранните ни години. С големи подробности кадри, цветове, усещания, чувства ... да не говорим, че в човека има и т.н. духовна субстанция за която почти нищо не знаем .Желаещите да създадат изкуствен интелект, трябва да са особено внимателни, защото е почти сигурно,че ще създадът Франкенщайн !
.
Да допуснем,че е създаден мозък и е обезпечен програмно и енергийно,
кой, къде и как ще го обучи, какви цели и задачи ще му постави, как ще елеминира агресивността и липсата на емоции и човешки добродетели, какви права ще му предостави !? Този мозък трябва да се самообучава непрестанно.
За колко време ще стигне до извода, че хората са крайно несъвършенни и трябва да бъдат унищожени ? Днес огромна част от нас, анализираики живота си, перспективите и безизходицата, са готови да унищожат другите !
Да не бъдем песимисти, развитието на науката е безкраен процес. Генното инженерство създава вече човешки и синтетични органи, наскоро присадиха на човек сърце от свиня...Перспективата в развитието на изкуствения интелект е в записа и обезсмъртяването, с възможност за общуване с ума на починали хора,със създаване на хуманоидни роботи за опасни мисии в нечовешка среда. Мисля,че т.н. извънземни отдавна го използуват, клонирайки и размножавайки ценни и високоинтелигентни умове !
може би, подобно, това - 'поведенческо поведение..'
не е точно вашето предположение..около и след 60те
Мозъкът, навлиза в процес, който надскача с 300 %..неговата...
компетентна...компетенция, да го нарека,за по лесно )))
Още от майчината утроба, човешкия мозък започва да натрупва информация и поведенческо поведение. В зависимост от нейното значение помни за ц ял живот, формира интелект, който е основа на технологичния и техническия прогрес.С възрастта уникалните възможности на мозъчната дейност намаляват и деградират, губи се класификаторската и мисловната дейност, което води до деменция и умствени болести.
цитирайне е точно вашето предположение..около и след 60те
Мозъкът, навлиза в процес, който надскача с 300 %..неговата...
компетентна...компетенция, да го нарека,за по лесно )))
Още от майчината утроба, човешкия мозък започва да натрупва информация и поведенческо поведение. В зависимост от нейното значение помни за ц ял живот, формира интелект, който е основа на технологичния и техническия прогрес.С възрастта уникалните възможности на мозъчната дейност намаляват и деградират, губи се класификаторската и мисловната дейност, което води до деменция и умствени болести.
Оправям го на разумно поведение. Смисъла е в изграждане на схеми за реакция в дадена ситуация. Абстрактността идва от самото понятие,което не винаги е логическо. 300% компетентност на мозъка след 60 -те е смешна?
цитирай
3.
notfun -
https://e-zdravey.com/bg/mozakat-zapochna-da-raboti-s-palna-sila-sled-60-godini/
17.01.2022 18:39
17.01.2022 18:39
оправете, сега и таВтологията../ ето, и нещо..хубаво, от мен, подарък..)
/ джули
След 60-годишна възраст човек по време на вземането на решения използва не само едно полукълбо както младите хора, но и двете.
При здравословен начин на живот пълен с умствена дейност, интелектуалните способности не намаляват с възрастта, а се увеличават, достигайки връх към 80, а понякога дори и 90 години.
С течение на времето количеството миелин, вещество, което насърчава бързото преминаване на сигнала между невроните, се увеличава в мозъка. Поради това интелектуалните способности в късната възраст се увеличават с 300% в сравнение със средната.
А пикът на активното производство на това вещество е около 60-80-годишна възраст. Интересен е и фактът, че след 60 години човек може едновременно да използва двете полукълба. Това ни позволява да разрешим много по-сложни проблеми.
Професор Мончи Ури от Университета в Монреал счита..
Нагазил си в дълбоки води. Проблемът е на границата между материализма и идеализма, между техниката и морала. Много учени и фантасти работят върху това, като почнем от Айзък Азимов с "Аз роботът" и стигнем до Илон Маск, който непрекъсънато предупреждава човечеството, колко опасно може да бъде създаването на изкуствен интелект https://www/watch?v=O-JBXhSgWf0 и в същото време не спира работа по това. Къде е истината, никой не знае.
цитирайЖените имат много повече връзки между двете полукълба. А тези с десен мозък нямат такива. Езикът има голямо значение при развитието на малките деца.
цитирай