Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 21:04 - Христо Стоичков: В България ме мразят, затова живея в Каталуния
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



В България ме мразят и затова реших да заживея в Каталуния (провинция в Испания -б.р.). Това каза легендарният нападател на българския национален отбор, ЦСКА и Барселона при представянето на автобиографията си в Мексико. Книгата е озаглавена "Осмицата" (оригиналното заглавие е "El 8cho" вместо "El Ocho").

В Мексико Стоичков обяви още, че България никога вече няма да играе на Световно първенство, "може би само за ветерани".

Той припомни, че вече 18 години живее в Каталуня. "Това е повече от половината ми живот (Стоичков е на 42 години – б. р.). Предпочитам да живея в Каталуня вместо в друга държава. Тя ми даде много", каза Стоичков. Преди година в интервю за българско списание Стоичков заяви, че България като държава нищо не му е дала.

Стоичков удари рамо на бившата звезда на "ацтеките" Уго Санчес, който също като него бе национален треньор, но уволнен след много критики. "Уго се нуждае от помощта на всички, защото футболът не свършва. Той ще се завърне с пълна сила", посочи Стоичков и отбеляза, че и Санчес също като него не е пророк в собствената си държава.

Церемонията по представянето на книгата се е провела в каталунски ресторант в Мексико Сити. Книгата съдържа 135 страници текст и цветни снимки.

“Ако трябва да започна наново кариерата си, няма да променя нищо. Ще съм същият, какъвто съм в момента - със сегашния си характер. Защитник на всичко и на всички. Дали съжалявам за нещо? За много неща, но никога не свалям гарда си. Винаги има някой, който иска да е над теб. Това са предимно завистниците”, пише в книгата си Стоичков.


(Източник: Медиапул)


Тагове:   България,   МЕ,   мразят,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13050140
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930