Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
04.02.2009 22:27 -
"Meтро" се фокусира върху собствените марки, "Пикадили" открива първи обект в Пловдив
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 879 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 04.02.2009 22:30

Прочетен: 879 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 04.02.2009 22:30
"Метро кеш енд кери" планира да увеличи дела на продуктите от собствените марки в общия асортимент, който се предлага във веригата. Това съобщи във вторник регионалният мениджър за Източна Европа и България Емилиян Абаджиев. В момента изделията от марки на "Метро" заемат около 7% от продукцията, която се предлага в обектите. "В следващата година-година и половина ще достигнат дял около 10%, като това не е пределът", обясни Абаджиев. Веригата има 24 свои марки, които обхващат около 800 продукта. Към тях вече е добавен и нов бранд - "Риоба", под който ще се предлагат различни продукти, насочени към кафенета и барове. Освен сортове кафе ще има и плодови сокове, шоколадови бонбони, пакетчета със захар, чаши. "Кафето с марката Риоба е сред топ брандовете", съобщи директорът "Храни" в компанията Ян Цак.
В последните две години все повече вериги в България като "Фантастико", "Европа", "Била", Кауфланд" и други се фокусират върху собствените марки, предлагайки основно храни на сравнително ниски цени. Най-често те са млечни и месни продукти. Брандовете обаче все повече започват да обхващат и нехранителния сектор, като основно това са стоките за дома. Някои вериги, като "Т-маркет" например, имат практика да имат собствена марка във всяка продуктова група.
Вчера също така стана ясно, че още през май е възможно да започне строителството на нов магазин "Метро" в София. Компанията вече разполага с терен на бул. "Ботевградско шосе". "Почти сме на приключване с експанзията в страната, има потенциал за още между 2 и 4 магазина", съобщи Абаджиев. В момента веригата разполага с 11 обекта във всички по-големи градове. Така средно един магазин се пада на около 700 хил. население, докато формулата на компанията майка е да бъдат обхванати средно около 1 млн. потребители.
"Метро" планира да промени и името на веригата магазини "Аро", за да не се асоциират само с продуктите от марката, която е в ниския ценови сегмент.
Компанията “Метро” съкращава 15 000 работни места, съобщи преди седмица Блумбърг. Целта е повишаване на ефективността й, което ще доведе до нарастване на печалбата с 1,6 млрд. евро в следващите 4 години. Съкращенията ще засегнат 5% от работната сила на най-големия германски търговец на дребно. Базираната в Дюселдорф компания още не е решила какво ще е разпределението им. През м. г. приходите на “Метро” са нараснали с 5,9% до 68 млрд. евро. Освен познатите в България “Кеш енд Кери” компанията е собственик и на веригите “Медиа Маркт”, “Сатурн”, “Кауфхоф” и “Реал”.
Търговци на дребно се обединяват в ритейл асоциация
Ново сдружение, което да защитава компаниите от търговията на дребно, беше учредено преди дни. В българската ритейл асоциация членуват 48 компании. За председател на новата организация е избран Иво Баев. Идеята за обединение на бранша не е нова. Още преди две години български търговци поискаха създаването на организация, която да настоява за облекчаване на регулаторната рамка за сектора.
„Пикадили“ открива юбилейния си 20-ти обект в Пловдив
Първият супермаркет на търговската верига „Пикадили“ в Пловдив ще бъде отрит утре, 5 февруари. Той се намира в единствения засега търговски парк у нас – Ритейл Парк Пловдив, и е 20-ти юбилеен обект на веригата. За откриването са поканени актьорите от популярното телевизионно предаване на бТВ „Аламинут“, които освен че ще забавляват гостите, ще им предложат да дегустират месни деликатеси, вина и сладкарски изделия. Пикадили Ритейл Парк Пловдив е с 1600 кв.м. търговска площ и на клиентите ще се предлагат над 16 000 артикула. Инвестицията в обекта е от 4 милиона лева, а разритите работни места са 90. Миналата година компанията е инвестирала 25 милиона лева и е разкрила над 400 нови работни места. До края на годината ще бъдат открити още два обекта на веригата в Пловдив – в Mall Plovdiv и в Galeria Plovdiv.
Освен да пазаруват, клиентите на веригата могат да използват и допълнителни услуги – плащане на сметки за ток, вода, телефон, Интернет и кабелна телевизия, сключване на застраховки „Гражданска отговорност“, купуване на билети за концерти и спортни мероприятия от Информационния щанд на супермаркета. Оттам може да се получи безплатна магнитна карта, с която клиентите се включват в програмата за клиентска лоялност „Пикадили клуб“. За всеки 5 лева сметка се получава 1 точка, които след натрупване могат да се разменят за разнообразни продукти и услуги.
В последните две години все повече вериги в България като "Фантастико", "Европа", "Била", Кауфланд" и други се фокусират върху собствените марки, предлагайки основно храни на сравнително ниски цени. Най-често те са млечни и месни продукти. Брандовете обаче все повече започват да обхващат и нехранителния сектор, като основно това са стоките за дома. Някои вериги, като "Т-маркет" например, имат практика да имат собствена марка във всяка продуктова група.
Вчера също така стана ясно, че още през май е възможно да започне строителството на нов магазин "Метро" в София. Компанията вече разполага с терен на бул. "Ботевградско шосе". "Почти сме на приключване с експанзията в страната, има потенциал за още между 2 и 4 магазина", съобщи Абаджиев. В момента веригата разполага с 11 обекта във всички по-големи градове. Така средно един магазин се пада на около 700 хил. население, докато формулата на компанията майка е да бъдат обхванати средно около 1 млн. потребители.
"Метро" планира да промени и името на веригата магазини "Аро", за да не се асоциират само с продуктите от марката, която е в ниския ценови сегмент.
Компанията “Метро” съкращава 15 000 работни места, съобщи преди седмица Блумбърг. Целта е повишаване на ефективността й, което ще доведе до нарастване на печалбата с 1,6 млрд. евро в следващите 4 години. Съкращенията ще засегнат 5% от работната сила на най-големия германски търговец на дребно. Базираната в Дюселдорф компания още не е решила какво ще е разпределението им. През м. г. приходите на “Метро” са нараснали с 5,9% до 68 млрд. евро. Освен познатите в България “Кеш енд Кери” компанията е собственик и на веригите “Медиа Маркт”, “Сатурн”, “Кауфхоф” и “Реал”.
Търговци на дребно се обединяват в ритейл асоциация
Ново сдружение, което да защитава компаниите от търговията на дребно, беше учредено преди дни. В българската ритейл асоциация членуват 48 компании. За председател на новата организация е избран Иво Баев. Идеята за обединение на бранша не е нова. Още преди две години български търговци поискаха създаването на организация, която да настоява за облекчаване на регулаторната рамка за сектора.
„Пикадили“ открива юбилейния си 20-ти обект в Пловдив
Първият супермаркет на търговската верига „Пикадили“ в Пловдив ще бъде отрит утре, 5 февруари. Той се намира в единствения засега търговски парк у нас – Ритейл Парк Пловдив, и е 20-ти юбилеен обект на веригата. За откриването са поканени актьорите от популярното телевизионно предаване на бТВ „Аламинут“, които освен че ще забавляват гостите, ще им предложат да дегустират месни деликатеси, вина и сладкарски изделия. Пикадили Ритейл Парк Пловдив е с 1600 кв.м. търговска площ и на клиентите ще се предлагат над 16 000 артикула. Инвестицията в обекта е от 4 милиона лева, а разритите работни места са 90. Миналата година компанията е инвестирала 25 милиона лева и е разкрила над 400 нови работни места. До края на годината ще бъдат открити още два обекта на веригата в Пловдив – в Mall Plovdiv и в Galeria Plovdiv.
Освен да пазаруват, клиентите на веригата могат да използват и допълнителни услуги – плащане на сметки за ток, вода, телефон, Интернет и кабелна телевизия, сключване на застраховки „Гражданска отговорност“, купуване на билети за концерти и спортни мероприятия от Информационния щанд на супермаркета. Оттам може да се получи безплатна магнитна карта, с която клиентите се включват в програмата за клиентска лоялност „Пикадили клуб“. За всеки 5 лева сметка се получава 1 точка, които след натрупване могат да се разменят за разнообразни продукти и услуги.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари