Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2009 22:27 - "Meтро" се фокусира върху собствените марки, "Пикадили" открива първи обект в Пловдив
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2009 22:30


"Метро кеш енд кери" планира да увеличи дела на продуктите от собствените марки в общия асортимент, който се предлага във веригата. Това съобщи във вторник регионалният мениджър за Източна Европа и България Емилиян Абаджиев. В момента изделията от марки на "Метро" заемат около 7% от продукцията, която се предлага в обектите. "В следващата година-година и половина ще достигнат дял около 10%, като това не е пределът", обясни Абаджиев. Веригата има 24 свои марки, които обхващат около 800 продукта. Към тях вече е добавен и нов бранд - "Риоба", под който ще се предлагат различни продукти, насочени към кафенета и барове. Освен сортове кафе ще има и плодови сокове, шоколадови бонбони, пакетчета със захар, чаши. "Кафето с марката Риоба е сред топ брандовете", съобщи директорът "Храни" в компанията Ян Цак.

В последните две години все повече вериги в България като "Фантастико", "Европа", "Била", Кауфланд" и други се фокусират върху собствените марки, предлагайки основно храни на сравнително ниски цени. Най-често те са млечни и месни продукти. Брандовете обаче все повече започват да обхващат и нехранителния сектор, като основно това са стоките за дома. Някои вериги, като "Т-маркет" например, имат практика да имат собствена марка във всяка продуктова група.

Вчера също така стана ясно, че още през май е възможно да започне строителството на нов магазин "Метро" в София. Компанията вече разполага с терен на бул. "Ботевградско шосе". "Почти сме на приключване с експанзията в страната, има потенциал за още между 2 и 4 магазина", съобщи Абаджиев. В момента веригата разполага с 11 обекта във всички по-големи градове. Така средно един магазин се пада на около 700 хил. население, докато формулата на компанията майка е да бъдат обхванати средно около 1 млн. потребители.

"Метро" планира да промени и името на веригата магазини "Аро", за да не се асоциират само с продуктите от марката, която е в ниския ценови сегмент.

Компанията “Метро” съкращава 15 000 работни места, съобщи преди седмица Блумбърг. Целта е повишаване на ефективността й, което ще доведе до нарастване на печалбата с 1,6 млрд. евро в следващите 4 години. Съкращенията ще засегнат 5% от работната сила на най-големия германски търговец на дребно. Базираната в Дюселдорф компания още не е решила какво ще е разпределението им. През м. г. приходите на “Метро” са нараснали с 5,9% до 68 млрд. евро. Освен познатите в България “Кеш енд Кери” компанията е собственик и на веригите “Медиа Маркт”, “Сатурн”, “Кауфхоф” и “Реал”.

Търговци на дребно се обединяват в ритейл асоциация
Ново сдружение, което да защитава компаниите от търговията на дребно, беше учредено преди дни. В българската ритейл асоциация членуват 48 компании. За председател на новата организация е избран Иво Баев. Идеята за обединение на бранша не е нова. Още преди две години български търговци поискаха създаването на организация, която да настоява за облекчаване на регулаторната рамка за сектора. 

„Пикадили“ открива юбилейния си 20-ти обект в Пловдив
Първият супермаркет на търговската верига „Пикадили“ в Пловдив ще бъде отрит утре, 5 февруари. Той се намира в единствения засега търговски парк у нас – Ритейл Парк Пловдив, и е 20-ти юбилеен обект на веригата. За откриването са поканени актьорите от популярното телевизионно предаване на бТВ „Аламинут“, които освен че ще забавляват гостите, ще им предложат да дегустират месни деликатеси, вина и сладкарски изделия. Пикадили Ритейл Парк Пловдив е с 1600 кв.м. търговска площ и на клиентите ще се предлагат над 16 000 артикула. Инвестицията в обекта е от 4 милиона лева, а разритите работни места са 90. Миналата година компанията е инвестирала 25 милиона лева и е разкрила над 400 нови работни места. До края на годината ще бъдат открити още два обекта на веригата в Пловдив – в Mall Plovdiv и в Galeria Plovdiv.
Освен да пазаруват, клиентите на веригата могат да използват и допълнителни услуги – плащане на сметки за ток, вода, телефон, Интернет и кабелна телевизия, сключване на застраховки „Гражданска отговорност“, купуване на билети за концерти и спортни мероприятия от Информационния щанд на супермаркета. Оттам може да се получи безплатна магнитна карта, с която клиентите се включват в програмата за клиентска лоялност „Пикадили клуб“. За всеки 5 лева сметка се получава 1 точка, които след натрупване могат да се разменят за разнообразни продукти и услуги.


Тагове:   Пловдив,   обект,   me,   марки,   Пикадили,   открива,


Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 11179760
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 36757
Календар
«  Юли, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031