Блогрол
1. Александър Божков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Постинг
20.03.2009 21:40 -
340 милиона евро е стойността на проекта за ремонт и електрофикация на жп-линията Пловдив-Свиленград
Проектът „Реконструкция и електрификация на жп-линия Пловдив-Свиленград и оптимизиране на трасето за скорост 160 км/ч” е най-големият инфраструктурен проект на Балканите, съобщи агенция Фокус, позовавайки се на информация от Национална компания „Железопътна инфраструктура”. Строителните работи са разделени на три договора за проектиране и строителство, съгласно договорните условия на „Жълтата книга на FIDIC”: фаза І – Крумово-Първомай, фаза ІІ – Първомай - Турска/Гръцка граница и Системи за сигнализация и телекомуникации и SCADA.
Надзорът на строителните работи, който следи проектирането и строителството по цялата дължина на трасето и всички дейности, включени за изпълнение в проекта, се осъществява съгласно Договор за независим международен строителен надзор върху строителството за цялата линия, възложен на 25.04.2006 г., с изпълнител – консорциум между ТYPSA S.A., Louis Berger SAS, Systra S.A., TRADEMCO SA и Rubicon Engineering Ltd. Управлението на договорите за строителство се подпомага от ADO S.A./WSP International Sweden, съгласно Договор за Техническа помощ на Звеното за управление и изпълнение на проекти при НКЖИ за комплексното управление на проекта, възложен на 22 август 2005 година.
Към момента и трите договора са в изпълнение, уточниха от НКЖИ. Строителството и електрификацията на жп-отсечката Крумово-Първомай е с изпълнител гръцката фирма ТЕРНА и стартира на 25 юни 2006 г. Договорите по строителство и електрификация на жп-отсечката Първомай-Свиленград е с изпълнител италианската фирма АСТАЛДИ. Изграждането на системи за сигнализация, телекомуникации и SCADA за цялата жп линия Пловдив-Свиленград е с изпълнител – консорциум между „Талес рейл сигналинг солушънс” ( Австрия) и „Алкател Лусент” – Румъния, като стартираха през месец октомври 2007 г.
Мащабният проект обхваща реконструкция и частично удвояване на приблизително 151 км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, съоръжения които да позволяват бъдещо удвояване на цялата линия. Общата стойност на проекта 340 милиона евро. Финансирането на проекта е осигурено и разпределено с 37 милиона евро от националния бюджет, безвъзмездна помощ по програма ISPA в размер на 153 000 000 евро и договори за заем от Европейската инвестиционна банка - 150 000 000 евро.
Проектът ще завърши в края на 2010 година, съгласно приетия график. В резултат на реконструкцията и електрификацията на железопътната линия Пловдив-Свиленград-Турска/Гръцка граница ще бъде постигнато оптимизиране на трасето за скорост 160 км/ч. и 200 км/ч. за влакове с накланящи се кошове, уточниха от НКЖИ.
Надзорът на строителните работи, който следи проектирането и строителството по цялата дължина на трасето и всички дейности, включени за изпълнение в проекта, се осъществява съгласно Договор за независим международен строителен надзор върху строителството за цялата линия, възложен на 25.04.2006 г., с изпълнител – консорциум между ТYPSA S.A., Louis Berger SAS, Systra S.A., TRADEMCO SA и Rubicon Engineering Ltd. Управлението на договорите за строителство се подпомага от ADO S.A./WSP International Sweden, съгласно Договор за Техническа помощ на Звеното за управление и изпълнение на проекти при НКЖИ за комплексното управление на проекта, възложен на 22 август 2005 година.
Към момента и трите договора са в изпълнение, уточниха от НКЖИ. Строителството и електрификацията на жп-отсечката Крумово-Първомай е с изпълнител гръцката фирма ТЕРНА и стартира на 25 юни 2006 г. Договорите по строителство и електрификация на жп-отсечката Първомай-Свиленград е с изпълнител италианската фирма АСТАЛДИ. Изграждането на системи за сигнализация, телекомуникации и SCADA за цялата жп линия Пловдив-Свиленград е с изпълнител – консорциум между „Талес рейл сигналинг солушънс” ( Австрия) и „Алкател Лусент” – Румъния, като стартираха през месец октомври 2007 г.
Мащабният проект обхваща реконструкция и частично удвояване на приблизително 151 км железен път, изграждане на контактна мрежа, тягови подстанции, системи за сигнализация, телекомуникации и радиоуправление, съоръжения които да позволяват бъдещо удвояване на цялата линия. Общата стойност на проекта 340 милиона евро. Финансирането на проекта е осигурено и разпределено с 37 милиона евро от националния бюджет, безвъзмездна помощ по програма ISPA в размер на 153 000 000 евро и договори за заем от Европейската инвестиционна банка - 150 000 000 евро.
Проектът ще завърши в края на 2010 година, съгласно приетия график. В резултат на реконструкцията и електрификацията на железопътната линия Пловдив-Свиленград-Турска/Гръцка граница ще бъде постигнато оптимизиране на трасето за скорост 160 км/ч. и 200 км/ч. за влакове с накланящи се кошове, уточниха от НКЖИ.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари