Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 11:01 - Борисов: Чуя ли "Congratulation, Borisov", не слушам нататък
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
1



С чуждите езици се справям прекрасно, практиката в Европейския парламент е всеки да си говори неговия език. Така премиерът Бойко Борисов отговори на въпроса дали владее чужди езици.

В интервю пред бТВ той коментира, че изобщо не се усеща необходимост да знаеш чужд език. "Ако имаш какво да кажеш, както и Ердоган ме разбра, както и Меркел ме разбра, и Саркози ме разбра, и Берлускони ме разбра, и Ромпуй ме разбра, и г-н Барозу ме разбра, става лесно", обясни Борисов.

Той изтъкна, че истински съжалява, че не е послушал майка си, която го била записала на френски език и е плащала такси да учи частно. Министър-председателят обаче ходел да рита топка. Премиерът разказа, че в колата има кутия, в която на няколко листчета си е написал глаголи, думи и изречения на английски, които наизустява.

Като се говори бавно, разбирам какво ми казват или най-малкото си наострям ушите, обясни министър-председателят. "Чуя ли “Congratulation, Borisov”, не слушам нататък. И това го помня още, знам в МВР особено като шефовете на други служби идваха и казваха за дадена операция “Congratulation, general”, знам, че нататък няма какво да слушам", разказа премиерът.

Борисов смята, че не е сбъркал с номинацията на Румяна Желева за еврокомисар. Според него месеци наред преди това се е водела кампания срещу нея и тя не е издържала. Относно намерението му да направи Илиян Михов вицепремиер без портфейл Борисов заяви, че той е световен капацитет. "Въпросът кога да дойде е само моя работа и аз преценявам кога да го направя", изтъкна той.

По отношение на бившия си съветник по икономическите въпроси Кольо Парамов Борисов отново заяви, че има нужда от дебат по различните теми и му трябват инакомислещи хора в правителството. Според него няма никаква драма в това да има такъв човек на половин щат. "Всичко, което пречи на работата или става генератор да ми се източва енергия и целеустременост от важните теми, които сме си поставили, аз го махам веднага, за да няма дебат по него", коментира министър-председателят.


Тагове:   чужди езици,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13052806
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930