Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 08:09 - МВР си има химн
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 1107 Коментари: 2 Гласове:
0



Певецът Веселин Маринов ще изпее за първи път новия химн на МВР на празника на министерството на 5 юли, пише електронното издание Всеки ден.

Автор на текста е Евтим Евтимов, а композитор е Тончо Русев.

По думите на певеца песента е готова от месец, но не се изпълнява преди празника по желание на вътрешния министър Цветан Цветанов. "Аз му казвам – добре, дай я, да я пуснем, толкова е хубава песента, а той – не, за празника да бъде.. Дори и секретарката му не я знае, само жена му я е чула един път," казва Маринов.

Маринов, получил известност преди години като любимия певец на Жан Виденов, с изяви в предизборните кампании на БСП, на Георги Първанов, а впоследствие и на ГЕРБ, казва, че самият той има нужда да пее патриотични, граждански песни, "но никой не ги знае, тъй като вече 20 години живеем в непатриотично време и никъде не ги пускат".

Певецът потвърждава, че има връзка между създаването на песента и личното му приятелство с Цветанов. "Бяхме заедно на един празник и той така на шега каза – ей, изпя толкова песни за армията, една за полицията нямаш, нещо по-различно. И аз му викам – ще видиш каква песен ще направя, само да не ми беше казал." Маринов уточнява, че творбата е създадена безкористно, без заплащане, а "мелодията е покъртителна".


Нашата полиция

Ако някой някъде предава
своето отечество и слава,
ако клетвата за дълг прегази -
моята полиция ме пази.

Ако някое продажно братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази -
родната полиция ме пази.

Ако някой вярата убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази -
нашата полиция ме пази.

Припев: Хора, подарете цвете,
хора, запомнете ни добре!
Гордост е да служиш в редовете
на България и МВР

Текст: Евтим Евтимов
Музика: Тончо Русев
Аранжимент: Пламен Велинов


Тагове:   МВР,


Гласувай:
0



1. анонимен - Дай да го чуем
04.07.2010 08:17
Сигурен съм, че ще се счупя от смях :D:D:D
цитирай
2. reporter - Изтрай до утре, партитурата засега ...
04.07.2010 09:26
Изтрай до утре, партитурата засега е държавна тайна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13068640
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930