Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 10:00 - Борисов: Да не ме плашат с протести, подавам оставка на другия ден
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
1



На фона на обявените протести и стачки в редица сектори премиерът Бойко Борисов обяви, че няма да отстъпи под натиска и заяви, че е готов да подаде оставка.  “Не искам да съм премиер на държава, където народът се бунтува и не иска да разбере мерките. Имаше го това в Италия и Гърция. Ние за първи път искаме като държава и народ да си оправим бакиите“, заяви той пред бТВ. “След като не искат, даваме оставка, влизаме в политическа криза“, допълни той. “Нито ми е целта да съм премиер, нито с това, че ще ми искат оставката, могат да ме уплашат“, каза още Борисов.

“Полицаите трябваше да стачкуват когато Стефан Данаилов един месец обясняваше в клиповете си как те получават три пъти повече от докторите, учителите и всички останали. Тогава никой не излезе от тях да обясни – чакайте бе, хора, ние нямаме кубинки, нямаме обувки, нямаме техника. На Цветанов съм му казал да ги покани днес на среща и те да кажат откъде да отрежат парите, кои да уволним в МВР, щом толкова искат да бъдат интересни.  Когато ние откликнахме на общественото мнение, че в службите за сигурност имат повече привилегии и започнахме да ги отнемаме, изведнъж – хайде протест. Хората да преценят дали ние сме парви“, коментира Борисов подготвяните полицейски протести. 

По повод задаващите се протести на зърнопроизводителите Борисов заяви, че от началото на мандата правителството е увеличавало средствата за тях, но те продължават да искат повече. “В рамките на две години и половина ние средно на година с близо 450 млн. повече дадохме за земеделския сектор. За 2011 г. даваме 1.060 млрд., за 2012 г. ,следващият бюджет ,земеделието получава, зърнопроизводителите специално 1.260 млрд.  Те искат 1.560 млрд. лева".

В Гърция блокираха, блокираха и сега така хубаво се наблокираха

“Аз мога да им дам пример с Гърция. Блокираха, блокираха, блокираха и се наблокираха всички, така хубаво се наблокираха, че по-добре да не си на мястото им. Когато идват с тези намерения да ни свалят правителството, трябва да са наясно, че даваме 2 млрд. лева от бюджета на данъкоплатците“, каза Борисов.

“Онази вечер в Пловдив са се събирали. От Бентли им започват колите.  30% от парите ще получи само един човек, а 80% ще се разпределят в рамките на пет-шест човека“, допълни премиерът.

Попитан какво ще прави по време на националния протест на 30-тни ноември, Борисов заяви: “Ма изобщо, изобщо да не си мислят, че с протест ще ме уплашат. На другия ден давам  оставката.  Да си изберат като Костов, като Жан Виденов, като Станишев и да фалират държавата“.

“Другото е да извадиш от парите на данъкоплатците и да ги дадеш на протестиращите.  Когато миналата година имаше пари в бюджета, го направихме. Но светът лети към една пропаст и ние искаме да направим така, че ние да не летим към нея, а да се вдигат кредитните рейтинги“, посочи Борисов.

“Изобщо не ме притеснява, че в БДЖ ще стачкуват. Истинското ми притеснение е, ако министър Ивайло Московски не успее да се договори с кредиторите.  Тези хора прекрасно са знаели през годините, че тяхното предприятие е на държавна дотация. Тогава да са стачкували срещу начина на управление“, заяви още премиерът.

“Доброто управление е да съумеем да разсрочим кредитите, да съкратим необходимото количество хора“, каза още Борисов.

Той даде пример с това как работят държавната и частните телевизии. “Две национални телевизии, едната работи с три пъти повече хора от другата.  Проф. Вучков на 76 години работи с нула екип, качеството е такова и си го гледат хората“, заяви премиерът.

Той заяви, че в пъти е по-добра събираемостта в НАП и митнцитите със стотици милиона лева.

“Тотю Младенов се бори като тигър“

От думите на Борисов стана ясно, че няма да има комромис и за пенсионната реформа. Премиерът обаче похвали социалния министър Тотю Младенов, който само преди седмица получи жълт картон от него.  “Тотю Младенов се бори като тигър“, заяви Борисов.

“България има една от най-ниските пенсионни възрасти“, заяви той. Ситуацията с провалилия се тристранен диалог, Борисов описа така:  “Те искат да водя тристранката, аз отивам да я водя, и те викат, че им правя номер“.

“Отстъпвал съм им хиляди пъти, когато са били прави, или когато е можело да се направи компромис. Сега не може. Сега, когато в цяла Европа това се случва, ние имаме редкия шанс да се справим сами. Показвайки своята стабилонст и възможности, да влезем не в Еврозоната, а в пакта и аз горещо подкрепям Германия, за така наречената финансово-стабилна държава“, заяви Борисов.

“С моите най-големи уважения, баба Пена нито ще оправи държавата, нито ще ме разбере, ще иска с право да й вдигат пенсията. Но точно тези, които ги е прегръщала най-много, са я докарали до това положение“, каза премиерът.

Борисов очаква, че следващият премиер ще му благодари за вдигането на пенсионната възраст.

“Не съм пъдар да ме питат: Защо жена ми избяга, върни ми групата“

Борисов заяви, че не се е виждал напусналите “Атака“ депутати. “Народът им взе гласовете на “Атака“, посочи той.

“Аз мразя такива хора, които днес говорят едно, а утре – друго.“, каза Борисов, визирайки лидера на “Атака“ Волен Сидеров.  “Аз не съм пъдар всеки ден някой да ме пита, какво става, защо жена ми избяга, върни ми групата“. “Мъча се цля ден с трактористи, полицаи, земеделци и става въпрос само за пари“, допълни той.

“Волен да си гледа семейството, партията, не  искам да ме бъркат“, каза Борисов.  

Премиерът би приел да стане "Футболист на годината"

Премиерът заяви, че не би върнал наградата  "Футболист на годината". "Няма как да се призная за слаб играч", коментира той.

По повод скандала около присъждането на доктор хонорис кауза на Христо Стоичков, Борисов заяви: "Ако Стоичков ме беше попитал дали да ходи да получава доктор хонорис кауза от Пловдивския университет, никога нямаше да го посъветвам да направи това. Аз съм получавал покани от толкова много университети, но винаги съм отказвал".

Той припомни, че е получил покана и от университета в Перник.



Тагове:   борисов,   протести,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13052645
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930