2. Евгений Тодоров
3. Иван Бедров
4. Иво Инджев
5. Калин Манолов
6. Мартин Заимов
7. Николай Караиванов
8. Николай Младенов
9. Пламен Асенов
10. BLITZ
11. BPOST
12. FROGNEWS
13. R.E.D.
14. СВЕЖО
15. Ян Бибиян
16. ОРИНАВИ
17. Стефан Бонев
18. Петя Ставрева
19. Александър Секулов
20. Оринави
21. Веско Петров
22. Сантов
23. Силви Стефанов
24. Христо Гагов
25. Пламен Славов
26. Bulgaria_news
27. Елена Емануилова
28. Mese4inkata
29. Първа блогерска среща - 24.07.2009
30. Георги Цанков
Националната компания "Железопътна инфраструктура" няма да изпълни проекта за реконструкция на жп гара Пловдив, който беше класиран на първо място в конкурса за идеен проект за новия вид на сградата и съоръженията. Причината е високата цена за реализацията на проекта, изработен от пловдивското студио "Арконт-А" – 150 млн. евро.
Вместо него НКЖИ е избрала проекта, класиран на трето място, дело отново на пловдивски архитекти, с водещ арх. Александър Шинолов.
Така вместо стъклени куполи с диаметър 25 м., чието строителство се предвиждаше с проекта на "Арконт-А", гарата в Пловдив ще се реновира и ще се покрие със специална мембрана. Тя ще обгръща новите и старите постройки, засилвайки визуалните и функционалните връзки между тях. Покритието има три степени на прозрачност; плътни части, стъклени части, които пропускат светлина, и отвори над линиите, които позволяват свободната циркулация на въздуха. Цената за реализацията на този проект не е обявена, за да не се повлияе на бъдещите инвеститори.
В решението на НКЖИ може да се открие сянката на световната финансова криза, която доведе до отдръпване на компаниите, финансиращи строителни проекти. Реконструкцията на гарата трябва да се осъществи чрез публично-частно партньорство като част от проектът ще остане собственост на частника.
Напоследък се наблюдава отдръпване на инвеститорския интерес към концесиите, предоставяни от държавата. Пример за това са концесиите на пристанищата в Русе и Оряхово, за които от години се търси компания, която да реализира проектите.