Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 21:34 - И Станишев се сдоби с личен сайт и блог
Автор: reporter Категория: Новини   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
0



В предизборната битка в подкрепа на премиера се включва и неговият личен сайт. Всеки, който иска да разговаря със Сергей Станишев може да се включи с въпроси и коментари на www.stanishev.bg, да му пише на електронна поща, като заявката е премиерът да отговори лично. В блога си премиерът ще споделя неща, които са останали извън новините, публикувани са речи, интервюта, снимки от посещенията му из страната и със симпатизанти, как е играе футбол и дава автографи.

До всички, които ще общуват с него чрез интернет, Станишев е отправил послание в рубриката “за мен”, където заявява, че страната ни е постигнала успехи, които никога не сме мислили, че са възможни, благодарение на решенията, които е взимал.

Да си министър-председател е уникален житейски опит, който ме изпълва с удовлетворение. Трябва много смирение, за да поемеш отговорността и честта да бъдеш гласа на своята страна и да водиш хората към нова ера на свобода и просперитет, отбелязва премиерът. Според него всичко, което е постигнал се дължи на усилената му работа и стремежът му да взима най-добрите решения, за да подобри живота на всички българи.

За никого не е тайна, че може би съм имал повече късмет в живота в сравнение с много други. Но и аз и семейството ми сме минали през много и драми и трудности. Дори любовта на майка ми и на баща ми на времето била незаконна и изпълнена с премеждия. Разбира се на тях на семейството ми дължа ценностите си и възпитанието си и съм им много благодарен. Но може би най-значимата добродетел, която възпита у мен моят баща, е че трябва да правим много повече от това само да работим усърдно. Трябва да работим упорито не само за да подобрим своя живот и живота на семействата си, но и живота на другите около нас, продължава с представянето си премиерът.

Любимата му книга е “Майстора и Маргарита” на Булгаков, любимата му песен - „Когато съм на шестдесет и четири" на „Бийтълс". Харесва България и футбола.
Домашните му любимци са две кучета, един лабрадор и един английски булдог. /БЛИЦ


Тагове:   Станишев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reporter
Категория: Новини
Прочетен: 13059199
Постинги: 10473
Коментари: 5012
Гласове: 37058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930